hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > رقابت ۵۵۱ نفر در بیست و پنجمین مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن و نهج البلاغه شرکت نفت در قم

رقابت ۵۵۱ نفر در بیست و پنجمین مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن و نهج البلاغه شرکت نفت در قم

مدیر شرکت ملی پالایش وپخش فرآورده‌های نفتی قم از رقابت 551 نفر در بیست و پنجمین مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن و نهج البلاغه شرکت نفت به میزبانی قم در مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) خبر داد.

سید محمود طاهری در گفت و گویی با اشاره به زمان برگزاری این دور از مسابقات قرآنی به میزبانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی قم،اظهار کرد: مرحله مقدماتی این مسابقات که در ماه های پایانی سال گذشته با حضور ۳ هزار نفر از کارمندان و خانواده های آنان برگزار شده بود در مرحله نیمه نهایی به میزبانی استان قم با حضور ۵۵۱ نفر ادامه پیدا کرد.
مدیر شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی قم با اشاره به استقبال بانوان از حضور در این دور از مسابقات بیان کرد:متسابقین در هفت منطقه قم، همدان، مشهد، تبریز، اهواز و رفسنجان به همراه کارکنان هشت پالایشگاه بخش خصوصی در رشته‌های متعدد شامل تحقیق، ترتیل، حفظ، مفاهیم و همچنین نهج‌البلاغه به رقابت پرداختند.
وی گفت: این گونه محافل و مجالس یک هدف را دنبال می‌کند، و آن هم ارتقا و ترویج فرهنگ قرآنی است که برای ارزیابی میزان رسیدگی به اهدافمان باید پژوهشی صورت بگیرد.
طاهری ادامه داد: با توجه به شرایطی که اجتماع دارد، و هجمه‌ای که بر افکار عمومی جامعه است، قطعا یک بازنگری در شیوه‌ برگزاری مسابقه‌ها و مفاهیم قرآنی ضروری‌ است تا در بین کارکنان شرکت نفت و همچنین خانواده و فرزندان آنها ترغیب و تشویق بیشتری ایجاد کند.
مدیر شرکت نفت قم خاطرنشان کرد: برگزاری این مسابقه‌ها به گونه‌ای که تلفیقی از روش‌ها و شیوه‌های سنتی و جدید باشد، مخاطب بیشتری را جذب خواهد کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد