hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بررسی موضوع جریمه کسری پارکینگ اراضی طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن در شورای اسلامی شهر

بررسی موضوع جریمه کسری پارکینگ اراضی طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن در شورای اسلامی شهر

در نشست کمیسیون معماری و شهرسازی شورا که به ریاست یونس شهنوازی برگزار شد موضوع جریمه کسری پارکینگ اراضی طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفت.

 به گزارش رویدادایران به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر، در نشست کمیسیون معماری و شهرسازی شورا که به ریاست یونس شهنوازی برگزار شد موضوع جریمه کسری پارکینگ اراضی طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی در این راستا اظهار داشت:در این نشست، اعضای کمیسیون نسبت به بررسی موضوع جریمه کسری پارکینگ اراضی طرح اقدام ملی و نهضت ملی مسکن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

یونس شهنوازی عنوان کرد:  در این جلسه کمیسیون، مصوبه شورای عالی مسکن قرائت و پس از بررسی موضوع و اخذ نظرات و توضیحات اعضای شورا و مسئولین شهرداری، مورد تصویب این کمیسیون قرار گرفته و به صحن شورا ارجاع داده شد.
وی بیان داشت: از آنجاییکه موضوعات مطروحه در کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تخصصی می‌باشند، اعضای این کمیسیون شورا، اقدامات انجام شده در طرح تفصیلی، عملیاتی و اجرایی محله قاسم آباد را نیز مورد بررسی قرار دادند.
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی تصریح کرد: حاشیه شهر زاهدان نیاز به نگاه ملی و جذب اعتبارات دولتی دارد. درکنار فعالیت‌هایی که شورا، شهرداری و سایر دوایر ذیربط انجام میدهند شورای اسلامی شهر زاهدان پیگیر جذب اعتبارات کلان از طریق دولت نیز بوده است.
 وی افزود: یکی دیگر از موضاعاتی که در نشست های ماضی این کمیسیون شورا مورد ارزیابی قرار گرفت بررسی لایحه پیشنهادی شهرداری درخصوص اصلاح نقشه زون بندی مناطق پنجگانه جهت تعرفه ارزش معاملاتی جرائم کمیسیون ماده ۱۰۰ در سال ۱۴۰۱ بود.
شهنوازی در پایان اظهار داشت :از دیگر موضوعات مطروحه در کمیسیون های معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر بررسی لایحه پیشنهادی شهرداری در خصوص صدور پروانه ساختمانی رایگان تا یک صد متر مربع جهت املاک واقع در محدوده محلات هدف در طرح بهسازی و مستحکم سازی املاک پهنه شمالی شهر بود که مورد ارزیابی قرار گرفت.

امتیاز: 4 (از 1 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد