hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مراجعه ساکنان مناطق حاشیه‌ زاهدان برای دریافت دُز دوم و سوم واکسن کرونا مطلوب نیست

رییس مرکز بهداشت زاهدان:

مراجعه ساکنان مناطق حاشیه‌ زاهدان برای دریافت دُز دوم و سوم واکسن کرونا مطلوب نیست

رییس مرکز بهداشت زاهدان اظهار کرد : مراجعه ساکنان مناطق حاشیه‌ زاهدان برای دریافت دُز دوم و سوم واکسن کرونا مطلوب نیست

به گزارش رویداد ایران  به نقل از خبرگزاری ایرنا- رییس مرکز بهداشت زاهدان گفت: مراجعه ساکنان مناطق حاشیه‌ این شهر برای دریافت دُز دوم و سوم واکسن کرونا مطلوب نیست و با توجه به شکننده بودن همه‌گیری ویروس از تمامی شهروندان درخواست می‌شود نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند.

سید محمود فاطمی افزود:تسهیلگری به عنوان نقطه کنونی ارتباط با مردم دارای نقش موثری در آگاه‌سازی، عدم عادی‌انگاری و لزوم رعایت موارد بهداشتی بویژه تکمیل نوبت‌های واکسیناسیون دارند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری و مشارکت این دفاتر بتوانیم از ظرفیت بی‌بدیل علماء و امامان جمعه در محلات حاشیه شهر در خصوص آگاه‌سازی، عدم عادی‌انگاری و لزوم رعایت موارد بهداشتی بهره‌مند شویم.

رییس مرکز بهداشت زاهدان ادامه داد: با وجود ارائه خدمات واکسیناسیون در پایگاه‌ها در صورت لزوم آماده اعزام تیم‌های سیار واکسیناسیون به این مناطق حاشیه شهر هستیم.

وی بیان کرد: از آغاز طرح واکسیناسیون تاکنون در مناطق تحت پوشش این مرکز بهداشت بیش‌از ۸۶۰ هزار دُز واکسن کرونا تزریق شده است.

فاطمی ادامه داد: هم‌اینک کادر بهداشت و درمان، گروه‌های سنی بالای ۷۰ سال و افراد دارای بیماری زمینه‌ای و نقص ایمنی می‌توانند نسبت به تزریق دُز چهارم واکسن کرونا اقدام کنند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد