hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تشکیل اکیپ های ویژه بازرسی از واحد های خبازی در شهر زاهدان

تشکیل اکیپ های ویژه بازرسی از واحد های خبازی در شهر زاهدان

فرماندار زاهدان گفت: ۱۵ اکیپ بازرسی ویژه واحد های خبازی متشکل از بازرسین سازمان صمت، جهاد کشاورزی، وغله و خدمات بازرگانی تشکیل و به صورت مستمر از نانوایی های سطح شهر بازرسی به عمل می آید.

به گزارش رویداد ایران  به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان زاهدان، ابوذر مهدی نخعی فرماندار زاهدان در جلسه با دستگاه های متولی نظارت بر واحد های خبازی که در محل سالن اجتماعات شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار گردید، گفت: ازدحام جمعیت و شلوغی واحد های خبازی به هیچ وجه پذیرفته نیست و همه دستگاه های اجرایی متولی بایستی به صورت ویژه به مسأله ورود کنند.

 وی ضمن گلایه مندی شدید از شرایط فعلی افزود: ۱۵ اکیپ بازرسی ویژه واحد های خبازی متشکل از بازرسین سازمان صمت، جهاد کشاورزی، وغله و خدمات بازرگانی تشکیل و به صورت مستمر از نانوایی های سطح شهر بازرسی به عمل می آید.

 عالیترین مقام اجرایی دولت در شهرستان تصریح کرد: مقرر شد در صورت مشاهده تخلف در واحد های خبازی پرونده آن واحد به صورت فوق العاده و خارج از نوبت در اداره کل تعزیرات حکومتی بررسی و اعمال قانون گردد و همچنین کلیه تخلفات صورت گرفته احتمالی به صورت روزانه در کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان جهت برخورد قاطع مطرح و بررسی شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد