hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مجلس باید نظارت جدی کند تا سبد غذایی با کالابرگ و قیمت شهریور ۱۴۰۰ داده شود

نماینده مردم چابهار در مجلس :

مجلس باید نظارت جدی کند تا سبد غذایی با کالابرگ و قیمت شهریور ۱۴۰۰ داده شود

نماینده چابهاراظهار کرد :قطعا مجلس باید نظارت جدی کند تا سبد غذایی به خانواده ها با کالابرگ و قیمت شهریور ۱۴۰۰ داده شود

به گزارش رویداد ایران به نقل از خبرگزاری ایلنا نماینده مردم چابهار گفت: برخلاف آنچه که گفته شد به ۹ دهک یارانه پرداخت شده است، عملاً این اتفاق نیفتاده و مردم در این زمینه به شدت مشکل دارند و این نگرانی وجود دارد که همین اتفاق برای کالابرگ الکترونیک رخ دهد. 

معین‌الدین سعیدی ، درباره اصلاح نظام پرداخت یارانه و اعتراضاتی که در خصوص این اقدامات به وجود آمده است، افزود :  برخلاف آنچه که گفته شد به ۹ دهک یارانه پرداخت شده است عملاً این اتفاق نیفتاده است و مردم در این زمینه به شدت مشکل دارند، حال امیدوارم در بحث بن‌کارت‌ها و کالابرگ‌های الکترونیکی چنین اتفاقی رخ ندهد. 

این نماینده مجلس درباره این‌که پارلمان درخصوص دادن «بن‌کارت‌ها و کالابرگ‌های الکترونیکی» چه رویکردی در قبال دولت دارد، بیان کرد: مجلس ابتدای امر در بودجه سال ۱۴۰۱، ۹ میلیارد دلار را برای ارز ترجیحی پیش‌بینی کرد و این اختیار را هم به دولت داده بود که از این ارز ترجیحی استفاده کند یا این‌که حذفش کند، اما اگر حذف کند بر مبنای قیمت شهریور ۱۴۰۰ سبد غذایی خانواده‌ها از طریق کالابرگ تامین شود. عملاً ارز ترجیحی را حذف کردند و کالا برگی به مردم داده نشد و به جایش یارانه نقدی پرداخت شد که آن هم مشکلات خود را دارد.

وی تاکید کرد: قطعا مجلس باید بر امر نظارت مُصر باشد تا سبد غذایی به خانواده‌ها با قیمت شهریور ۱۴۰۰ از طریق کالابرگ داده شود

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد