hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اختتامیه همایش جهاد تبیین در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان، برگزار شد

اختتامیه همایش جهاد تبیین در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان، برگزار شد

اختتامیه همایش جهاد تبیین با حضور فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان، برگزار شد

به گزارش رویداد ایران  رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: دومین همایش جهاد تبیین از روز شنبه در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد، در روزهای برگزاری همایش دهیاران، شهرداران و فناوران حوزه اجتماعی و فناوری حضور داشته و به تشریح اقدامات و انتقال تحربیات خود پرداختند.

غلامرضا رضایی با بیان اینکه نقش اساتید دانشگاه در نهادینه کردن جهاد تبیین بسیار موثر است افزود: باید اساتید و معلمان خود نسبت به اقدامات انجام شده اشراف داشته باشند تا به ابهامات دانشجویان و دانش آموزان پاسخ دهند.

وی ادامه داد: روشنگری از طریق اساتید دانشگاه باید انجام شود، اقدامات انجام شده و نشده در طول انقلاب اسلامی باید توسط کارشناسان دانشگاهی برای نسل جدید تبیین شود.

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: دانشگاه محور حل مسائل و مشکلات استان باشد و همه ادارات باید از آن بهره ببرند، در 40 سال دوم انقلاب باید در حوزه پژوهش و فناوری بیش از پیش فعالیت کنیم، همه دانشگاه ها و شرکت های دانش بیان وارد میدان شوند.

این مسؤول ادامه داد: مدیران ادارات و اساتید دانشگاه باید بیش از پیش باهم تعامل داشته و برای مشکلات استان چاره اندیشی کنند.

رحمدل بامری معاون استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم بر همکاری و تعامل بیش از پیش مدیران ادارات با کارشناسان و اساتید دانشگاهی برای بهبود عملکرد تاکید کرد و گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست اما لازم است نسل جوانی که شرایط قبل از انقلاب را ندیده توجیه شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد