hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > خدمات هلال احمر سیستان و بلوچستان باید سبب آرامش مردم در هنگام حوادث باشد

خدمات هلال احمر سیستان و بلوچستان باید سبب آرامش مردم در هنگام حوادث باشد

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه مجموعه جمعیت هلال احمر مبنی بر امداد و نجات جان انسان‌ها از جهات مختلفی ارزشمند است گفت: ارائه خدمات جمعیت هلال احمر باید به گونه‌ای باشد که مردم در هنگام وقوع حوادث آرامش خاطر داشته داشته باشند.

به گزارش  رویداد ایران به نقل از خبرگزاری ایرنا : آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار مدیرعامل و جمعی از اعضای جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در این مجموعه اظهارداشت: موارد متعددی از جمله فعالیت انجام گرفته، کیفیت کار، نیت و در پایان نیز زمان انجام کار در میزان ارزش گذاری کارها موثر است.
وی افزود: کار مجموعه جمعیت هلال احمر مبنی بر امداد و نجات جان انسان‌ها از جهات مختلفی ارزشمند است ابتدا اینکه در راستای نجات جان انسان‌ها و سپس در موقعیتی اضطراری که هیچ‌کس برای کمک پا پیش نگذاشته رخ می‌دهد آن هم با نیتی خیرخواهانه که همه این‌ها دارای ارزش مضاعف است.
امام جمعه زاهدان افزایش تلاش‌ها در جهت دستیابی به وضعیت مطلوب را خواستار شد و بیان کرد: با تلاش بیشتر می‌توان در عین محدودیت‌ها امکانات و منابع بیشتری جذب کرد تا در مواقع لزوم به کارگیری و خدمات بهتری به مردم ارائه شود.
وی ادامه داد: مردم خوب، نجیب، صبور و شریف سیستان‌ و بلوچستان همواره همراهی خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان داده و شایسته دریافت خدمات مطلوب می‌باشند و هر یک از مسوولان باید برای ارتقای خدمات بیشتر تلاش کنند.
آیت‌الله محامی اظهارداشت: باید شرایط به گونه‌ای باشد که مردم در هنگام وقوع حوادث آرامش خاطر و باور داشته باشند که در مواقع بحران دستگاه کمک کننده‌ای برای حمایت و دستگیری از آن‌ها وجود دارد و در این خصوص احساس نگرانی نداشته باشند.
وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت سیستان و بلوچستان و وجود زیرساخت‌های ضعیف در هنگام وقوع حوادث نیاز استان فراوان و زمینه‌های کار در این جهت بسیار است.
امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: خدمات ارائه شده به مردم امیدوار کننده بوده و مایه خوشحالی است اما نباید گمراه‌کننده باشد و ما را از حرکت رو به جلو باز دارد بلکه باید برای جذب امکانات بیشتر و ارائه خدمات بهتر تلاش کرد.
 همچنین در ابتدای این دیدار علیرضا میربهاءالدین مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان به ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه در سال گذشته پرداخت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد