hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مردم حاشیه شهر، هزینه کمتری برای اجرای شبکه های فاضلاب پرداخت می کنند

مردم حاشیه شهر، هزینه کمتری برای اجرای شبکه های فاضلاب پرداخت می کنند

معاون بهره برداری و توسعه شبکه فاضلاب شرکت آبفای مشهد در رابطه با هزینه های طرح شبکه جمع آوری فاضلاب در حاشیه شهر مشهد اظهار داشت: حاشیه شهر به لحاظ رده بندی طبقاتی برای پرداخت هزینه های مذکور به صورتی در نظر گرفته شده که شامل حداقل پرداخت ها و افزایش ها می شود و هرچه به حاشیه شهر نزدیک می شویم مردم هزینه کمتری برای طرح شبکه جمع آوری فاضلاب پرداخت می کنند.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-مهدی حاجی آبادی با اشاره به اینکه در سال های گذشته این اصل رعایت شده است اضافه کرد: تعدادی از شهروندان هم که تحت سرپرستی کمیته امداد و بهزیستی هستند از پرداخت حق انشعاب برای یک واحد معاف شده اند و ممکن است در هر کوچه ای تعدادی از مشترکین به این صورت معاف شده باشند. 

وی در رابطه با هزینه زیاد و مشکل مردم برای پرداخت این تعرفه ها به صورت یکجا تصریح کرد: این طور نیست که پیمانکار از قبل به مشترکین اطلاع نداده باشد و بخواهد کل مبلغ را در مدت کوتاهی وصول کند و در واقع از زمان اجرای طرح تا نصب سیفون، حدود یک سال و نیم زمان لازم است که در همان ابتدای پروژه، پیمانکار به مردم برای اقساطی نمودن این هزینه ها اطلاع رسانی می کند و حتی اقساط 18 ماهه پیشنهاد می شود.

 حاجی آبادی بیان کرد: در این موارد کسانی که از روز اول مبادرت به پرداخت این اقساط کرده اند به دلیل مبالغ پایین مشکلی ندارند و مشکل جایی به وجود می آید که عده ای نسبت به اقساطی کردن و پرداخت این مبالغ بی توجهی می کنند و بعد از حدود یک سال و نیم در انتهای قرارداد پیمانکار مجبور به وصل انشعاب و پرداخت تمامی هزینه ها به صورت یکجا می شوند.

 معاون بهره برداری و توسعه شبکه فاضلاب شرکت آبفای مشهد اشاره کرد: ما از مردم می خواهیم به محض شروع پروژه اقدام به پرداخت اقساطی هزینه ها کنند تا مجبور به پرداخت مبالغ سنگین نشوند. 

وی خاطرنشان کرد: البته هر سال با توجه به افزایش قیمت وسایل و دیگر خدمات، هزینه های این طرح افزایش می یابد و کسی که زودتر شروع به پرداخت اقساط نموده مشمول افزایش هزینه ها نخواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد