hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بیمه عمر زنان سرپرست خانوار در سیستان و بلوچستان

بیمه عمر زنان سرپرست خانوار در سیستان و بلوچستان

در مراسمی بیمه عمر به زنان سرپرست خانوار دارای دو فرزند معلول تحت حمایت بهزیستی استان سیستان و بلوچستان، واگذار شد.

به گزارش رویدادایران به نقل از صدا وسیما  مدیرعامل شرکت سهامی بیمه  ایران در حاشیه این مراسم گفت: طبق تفاهم نامه با اداره کل بهزیستی استان در جهت حمایت از مددجویان تحت پوشش این سازمان ، 20 فقره بیمه نامه  عمر شرکت سهامی بیمه ایران بصورت نمادین به زنان سرپرست خانوار اهدا شد.

شریفی افزود: شرکت سهامی بیمه ایران در شرایط کرونایی و به جهت احساس وظیفه، اهدای تعدادی دستگاه های سی تی اسکن به بیمارستان های سطح کشور و کمک 500 میلیون تومانی برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد را به خود اختصاص داده است.

همچنین مدیرکل بهزیستی استان گفت: باتوجه به رسالت اداره کل بهزیستی و شرکت سهامی بیمه ایران در انجام فعالیت های اجتماعی و خیرخواهانه، حمایت از مددجویان و زنان سرپرست خانوار از مهمترین اهداف این سازمان است.

اویسی افزود: با اعطاء بیمه نامه عمر شرکت سهامی بیمه ایران به تعدادی از زنان سرپرست خانوار برای اولین بار شناسایی و روند حمایت از زنان سرپرست خانوار در حوزه بیمه عمر ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی دارای بیمه خدمات درمانی هستند گفت: بیمه عمر مددجویان یک اطمینان نسبی در خصوص برخورداری خانواده از هزینه های زندگی برای بیمه شدگان خواهد بود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد