hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > انجام پروژه های نیمه تمام در سه ماهه اول سال جاری در اولویت امور عمرانی شهرداری زاهدان

انجام پروژه های نیمه تمام در سه ماهه اول سال جاری در اولویت امور عمرانی شهرداری زاهدان

انجام پروژه های نیمه تمام در سه ماهه اول سال جاری به عنوان یکی از مسائل و موارد مهم مورد تاکید قرار گرفته که در این راستا اجرای پروژه های آسفالت و نوارهای حفاری که در راس مطالبات شهروندان می باشد نیز به عنوان یکی دیگر از اولویتها مد نظر قرار دارد.

به گزارش رویداداد ایران به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری زاهدان  نشستی با حضور معاونت امور زیر بنایی و عمرانی، مدیر برنامه و بودجه  شهرداری برگزار شد در این جلسه بر ضرورت تعامل و همکاری لازم حوزه¬های مرتبط جهت انجام پروژه های عمرانی بودجه مصوب سال 1401در سطح مناطق و سازمان ها بر اساس برنامه¬های زمانبندی شده تاکید شد.
 یعقوبی نیا معاون امور عمرانی و زیربنایی گفت: انجام پروژه های نیمه تمام در سه ماهه اول سال جاری به عنوان یکی از مسائل و موارد مهم مورد تاکید  قرار گرفته که در این راستا اجرای پروژه های آسفالت و نوارهای حفاری که در راس مطالبات شهروندان می باشد نیز به عنوان یکی دیگر از اولویتها مد نظر قرار دارد.
وی تاکید کرد: انتظار داریم مدیران مناطق و سازمانها با همکاری و همدلی توجه لازم را نسبت به تکمیل پروژه های شاخص در هر حوزه داشته باشند و از انجام فعالیتهای عمرانی خارج از برنامه خودداری کنند.
 در ادامه حسین زهی مدیر برنامه و بودجه گفت: با توجه به تصویب بودجه سال جاری، می طلبد جهت تحقق برنامه ها و اهداف پیش بینی شده، تلاش مضاعفی در تمامی حوزه ها به ویژه حوزه عمران صورت پذیرد.
 وی تصریح کرد: در سال جاری باید سعی شود که فاصله بین پیشرفت فیزیکی پروژه ها با جذب ریالی به حداقل برسد ضمن اینکه با اولویت بندی و توجه دقیق به زمان شروع و پایان هر پروژه؛ ابتدا پروژه های نیمه تمام به سرانجام برسد و سپس جهت انجام پروژه های جدید فرآیند قانونی در موعد مقرر اقدام شود.
 در پایان مقرر شد جهت کنترل پروژه ها، نشستهای کارگروه مناطق و سازمان ها هر ۱۵روز یکبار تشکیل و پیشرفت های فیزیکی - ریالی پروژه ها پایش و نتیجه به معاونت برنامه ریزی ارسال گردد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد