hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > از ابتدای سال جاری بیش‌از ۱۵۰۰پرونده به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان :

از ابتدای سال جاری بیش‌از ۱۵۰۰پرونده به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: یکهزار و ۵۹۶ فقره پرونده از ابتدای سالجاری تاکنون به منظور رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده که از این تعداد هزار و ۲۷۳ فقره پرونده با میزان محکومیت ۲۱۱ میلیون تومان رسیدگی و مختومه شده است.

به گزارش رویدادایران به نقل از  ایرنا موسی عباس‌زاده محمودی اظهار داشت: وظیفه ذاتی اداره کل تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات صنفی و برخورد با متخلفان است اما به منظور رفاه حال بیشتر مردم با تشکیل گروه‌های گشت مشترک به همراهی ارگان‌های نظارتی مانند دادستانی، اداره صمت، جهاد کشاورزی، بهداشت، دامپزشکی و غیره همه روزه در ۲ شیفت صبح و عصر رصد بازار و شناسایی متخلفان صنفی انجام می شود.

   وی گفت: با اصلاح قوانین و افزایش سطح اختیارات تعزیرات حکومتی، نظارت ها و گشت های مشترک با حساسیت های بیشتری انجام می‌شود.

   مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: در همین راستا از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از یکهزار و ۵۰۰ واحد صنفی طی گشت مشترک مورد بازرسی قرار گرفته اند که واحدهای صنفی متخلف شناسایی و جهت اعمال قانون به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

   وی بیان کرد: از مردم شریف سیستان و بلوچستان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی شامل گرانفروشی، احتکار، درج نکردن قیمت‌ و عدم رعایت از موازین و مقررات بهداشتی با سامانه ۱۳۵ تماس گرفته و مطمئن باشند تعزیرات حکومتی همه روزه آماده رسیدگی به شکایات مردمی و برخورد بدون اغماض با متخلفان است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد