hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > طرح تقویت برق بندر شهیدبهشتی چابهار در حال اجرا است

طرح تقویت برق بندر شهیدبهشتی چابهار در حال اجرا است

معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲ میلیارد تومان پروژه در حوزه برق بندرشهیدبهشتی چابهار شامل افزایش دیماند برق، اصلاح تابلوهای فشار متوسط سوئیچ‌خانه، اصلاح روشنایی بلوارها با استفاده از چراغهای ۱۵۰ وات ال‌ای‌دی در حال هزینه و اجرا است.

به گزارش رویدادایران به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، عباس آذرپیکان اظهار داشت: به منظور تامین برق طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار، دیماند برق بندر شهید بهشتی از ۲ به ۶ و نیم مگاوات افزایش پیدا می‌کند.

   

وی افزود: این طرح در راستای افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر چابهار و با هدف تامین برق طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار در حال اجرا است.

   

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: علاوه بر افزایش دیماند، این پروژه شامل جایگزینی و تعویض تابلوهای فشار متوسط فرسوده با تابلوهای GIS،  جمع آوری تابلوهای فشار متوسط در سوئیچخانه، احداث شبکه فشار متوسط دو مداره هوایی با سیم‌های روکش‌دار مقاوم، تعویض چراغ های بخار سدیم با چراغ LED ۱۵۰ وات و احداث شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خودنگهدار است.

   

آذرپیکان افزود: این طرح از بهمن ماه ۱۴۰۰ شروع و با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی، پیش‌بینی می‌شود در تیر ماه سال‌جاری تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

   بندر چابهار، بندر بزرگ تجاری و اقتصادی و دروازه توسعه استان سیستان و بلوچستان و کشور است و هدف گذاری‌ها بر تبدیل این بندر به عنوان سومین بندر بزرگ تجاری ایران متمرکز است.   

توسعه زیرساخت‌های لجستیکی بندر شهید بهشتی چابهار با استفاده از طرح‌های بخش خصوصی و توسعه کسب و کارهای بندری و ایجاد اشتغال پایدار از مهم‌ترین اهداف سال جاری این بندر اعلام شده است.

                                                                                                                                                                                                

  •                         
  •                         
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد