hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > خط لوله گاز زابل، به شبکه گازرساني کشور، متصل شد

خط لوله گاز زابل، به شبکه گازرساني کشور، متصل شد

سرپرست شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: تزریق گاز به خط انتقال زاهدان به زابل تا ایستگاه ورودی حوزه سیستان انجام شده و تست نهایی شبکه داخلی نیز در حال انجام است.

به گزارش رویدادایران سرپرست شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: تزریق گاز به خط انتقال زاهدان به زابل تا ایستگاه ورودی حوزه سیستان انجام شده و تست نهایی شبکه داخلی نیز در حال انجام است.

محمدرضا میرشکاری افزود : عملیات گازکشی در منطقه سیستان در شهرهای زابل، زهک، ادیمی، دوستمحمد و محمد آباد بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بیان کرد: عملیات گازکشی در شهر زابل  ۸۰ درصد، شهرهای ادیمی و دوست محمد  ۹۲ درصد، در شهرهای محمدآباد و زهک  ۸۵ درصد شبکه تغذیه اجرا شده است.

سرپرست شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: در حوزه جنوب استان در شهر خاش از ۳۹۱ کیلومتر شبکه ۱۰۰ درصد آن اجرا شده و تزریق شبکه منوط به تکمیل شدن خط انتقال گاز ایرانشهر به خاش است، هم زمان در شهر اسماعیل آباد و ۹۳ روستای خاش از ۴۰۰ کیلومتر ۱۶۸ کیلومتر شبکه تغذیه اجرا و پیمانکار در حال انجام کار است.
وی بیان کرد: در ایرانشهر  ۹۹ درصد، در شهر محمدان  ۹۱ درصد، شهر بمپور ۷۰ درصد، شهر بزمان  ۹۶، شهر دلگان  ۹۷ درصد عملیات گازرسانی اجرا شده است

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد