hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ۱۹ پروژه ساختمان‌های دولتی و عمومی در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است

۱۹ پروژه ساختمان‌های دولتی و عمومی در سیستان و بلوچستان در حال ساخت است

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اینک ۱۹ پروژه ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل در حال ساخت است.

به گزارش رویدادایران  عطاء اله اکبری اظهارداشت: ساختمان فرمانداری شهرستان‌های هامون، تفتان و گلشن، ساختمان ثبت اسناد و املاک در شهرستان‌های هیرمند و سیب و سوران، پارک اداری در شهرستان‌های زهک، سیب و سوران و مهرستان و بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهرستان زابل از مهمترین پروژه‌های ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی در دست اقدام‌ این اداره کل در استان بشمار می‌رود.

  وی ادامه داد: همچنین مصلی شهر زاهدان، فاز یک مصلی شهرستان نیمروز، مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان‌های زاهدان، مهرستان، سوران و هامون و ساخت ۲ باب کتابخانه در شهرستان خاش را از دیگر پروژه‌های مهم در دست احداث اداره کل راه و شهرسازی استان است.

   

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان افزود: زیربنای ۱۹ پروژه ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی در دست ساخت این اداره کل ۹۱ هزار و ۶۶۱ متر مربع است که با تخصیص اعتبارات لازم می‌توان با سرعت بیشتری این پروژه‌ها را تکمیل و برای خدمت‌رسانی به مردم تحویل حوزه مربوطه داد.

   

وی گفت: با اقدامات مطلوب صورت گرفته سال گذشته ۶ پروژه تاسیسات عمومی و ساختمان‌های دولتی شامل بیمارستان ۲۳۹ تختخوابی سراوان، فرمانداری شهرستان‌های نیمروز و میرجاوه، مجتمع فرهنگی، آموزشی و ورزشی بانوان شهرستان‌های هامون و نیمروز و نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان زابل با مجموع زیربنای ۲۳ هزار و۷۳ متر مربع در سراسر استان تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد