hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان از مراکز برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان از مراکز برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان صبح امروز از مراکز برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بازدید کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان صبح امروز از مراکز برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بازدید کرد.

به گزارش رویدادایران به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان، مهرداد عرب اول در حاشیه بازدید از مراکز برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش بیان کرد: نهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی برای رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش از امروز آغاز شده است و تا فردا ادامه دارد.

وی ادامه داد: ۳۳ هزار و ۷۵۳ نفر در ۲۰ حوزه امتحانی از ۹ شهرستان ایرانشهر، چابهار، خاش، دلگان، زابل، زاهدان، سراوان، نیکشهر و سرباز در این آزمون در حال رقابت هستند.

به گفته عرب اول، قرار است ۳ هزار و ۵۴۸ نفر از بین داوطلبین با بالاترین امتیاز و در فضای رقابتی سالم انتخاب و در حیطه آموزش و پرورش مشغول به کار می شوند.

وی خاطرنشان کرد: آزمون فراگیر نهم مربوط به سایر دستگاه اجرایی استان نیز ۳۰ تیرماه برگزار می شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد