hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > پیشرفت 30 درصدی مقاوم سازی مسکن روستایی در سیستان و بلوچستان

پیشرفت 30 درصدی مقاوم سازی مسکن روستایی در سیستان و بلوچستان

طرح مقاوم سازی مسکن روستایی 30 درصد پیشرفت داشته و برای متقاضیان 70 میلیون تومان کمک بلاعوض و 100 میلیون تومان تسهیلات طرح ویژه در نظر گرفته شده است.

به گزارش رویدادایران مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اعلام این خبر گفت : سهمیه ابلاغی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در سال 1400 برای اجرای طرح ویژه مقاوم سازی مسکن روستایی ، 10 هزار و 650 واحد مسکونی بود که در 20 شهرستان استان توزیع شده است.
بیک مداح افزود : کنارک با مقاوم سازی 503 واحد از سهمیه  هزار و 30 واحدی این شهرستان و 49 درصد پیشرفت ، بالاترین درصد پیشرفت در این زمینه را به خود اختصاص داده است .
وی افزود : تسهیلات در نظر گرفته شده برای این واحدها 100 میلیون تومان است و تا کنون 10 هزار و 324 متقاضی به بانکهای عامل معرفی شده اند و با بیش از 7 هزار و 500 متقاضی نیز ، عقد قرارداد انجام شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ادامه داد : بلافاصله پس از ابلاغ سهمیه درمرداد سال 1400، ساخت واحدها آغاز شد و اکنون نیز تلاش ها برای آن است تا در حداقل زمان ممکن کار ساخت واحدها خاتمه و تحویل متقاضیان گردد . وی از دلایل کندی کار، به میزان همکاری بانک های عامل و بویژه الزام سیستم بانکی بر ثبت درخواست متقاضی در سامانه راه و شهرسازی و اخذ تاییدیه ، اشاره کرد .
بیک مداح همچنین به تفاهم نامه دو جانبه اخیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بنیاد مستضعفان اشاره کرد و گفت: در این تفاهم قرار شد با همکاری بنیاد مستضعفان تعداد 1 هزار و 386 واحد در مناطق هدف شامل زهک، چابهار و قصرقند و مناطق غیر هدف شامل زابل، مهرستان، سیب و سوران، خاش و ایرانشهر احداث شود
وی افزود : این طرح که تا کنون 30 درصد پیشرفت داشته و برای متقاضیان 70 میلیون تومان کمک بلاعوض و 100 میلیون تومان تسهیلات طرح ویژه در نظر گرفته شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد