hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > برگزاری مراسم افطاری وحدت و مقاومت در دانشگاه سیستان و بلوچستان

برگزاری مراسم افطاری وحدت و مقاومت در دانشگاه سیستان و بلوچستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مراسم افطاری وحدت و مقاومت با حضور دانشجویان، اساتید و علمای شیعه و سنی در دانشگاه سیستان و بلوچستان در فضایی صمیمی و همدلانه برگزار شد.

به گزارش رویدادایران حجت الاسلام منصور باقربیک تبریزی اظهار داشت: به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان و هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی در دو شب متوالی مراسم صمیمی و مبتکرانه افطاری وحدت و مقاومت با حضور دانشجویان، اساتید و علمای شیعه و سنی و تعدادی از دانشجویان افغانستانی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

وی افزود: در راستای اجرای برنامه‌ای با محور وحدت و با هدف افزایش همبستگی و اتحاد بین فریقین، از قبل از ماه مبارک رمضان، طرح افطاری‌های وحدت و مقاومت در سیستان و بلوچستان برنامه ریزی و از اول ماه مبارک اجرای آن آغاز شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: این طرح در بیش از ۲۰ افطاری در نقاط جمعیتی استان با حضور بیش از هزار عالم بزرگ و صاحب نظر شیعه و اهل تسنن برگزار، و بر افزایش اتحاد و برادری فریقین اسلامی، و نقاط مشترک و همبستگی بیشتر و تقویت عظم مطالبه گری و مقاومت در برابر مستکبران عالم تاکید .

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد