hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > پیام استاندار سیستان و بلوچستان در روز جهانی کار و کارگر

پیام استاندار سیستان و بلوچستان در روز جهانی کار و کارگر

حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان به مناسبت فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر، با صدور پیامی، این روز را به جامعه کارگری استان تبریک گفت.

به گزارش رویدادایران در بخشی از پپام  حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان آمده است: کارگران همراه با نظام جمهوری اسلامی، نقش بی‌بدیلی در تحقق اهداف نظام، آبادانی و پیشرفت اقتصادی کشور ایفا کرده اند و علی رغم تلاش دشمنان برای استفاده از قشر کارگر و مسائل کارگری به عنوان اهرم فشار سیاسی بر ضد نظام اسلامی، قشر کارگر همواره این طراحی دشمنان را ناکام گذاشته اند. 

استاندار سیستان و بلوچستان در این بیانیه با اشاره به تلاش برای تحقق منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی و نامگذاری سال ۱۴۰۱ به عنوان "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرين" افزود :  کارگران دلسوز و متعهد کمر همت بسته اند تا با تکیه بر پشتکار، خلاقیت و نوآوري در راستای تحقق این شعار راهبردی گام بردارند.

وی ابراز امیدواری کرد :  در سایه تلاش و هم افزايي دیگر متخصصان و فعالان بخش تولید شاهد خودکفایی و رونق فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار برای فرزندان این مرز و بوم باشیم. 

حسین مدرس خیابانی در این بیانیه با تاکید بر اینکه کمک به کاستن از دغدغه های معیشتی کارگران و رفع موانع تولید دغدغه اصلی دولت است ادامه داد: همه همتمان را به کار بسته تا چرخ هيچ كارخانه‌ای از فعالیت باز نایستد. 

وی تاکید کرد:  بر خود لازم می‌دانم روز جهانی کار و کارگر را به جامعه کارگران به ویژه کارگران متعهد و پر تلاش استان سیستان و بلوچستان که در خط مقدم عرصه اقتصاد و تولید کشور مشغول فعالیت هستند تبریک و تهنیت عرض کرده و از همت والای کارگران در تلاش برای به حرکت درآوردن چرخ تولید قدردانی کنم


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد