hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اشتغال بیش از ۳۰۰۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان زاهدان

فرماندار شهرستان زاهدان در جلسه شورای مسکن شهرستان بیان داشت:

اشتغال بیش از ۳۰۰۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان زاهدان

فرماندار شهرستان زاهدان گفت :اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان زاهدان برای بیش از ۳ هزار نفر اشتغال ایجاد شده است .

به گزارش رویدادایران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان زاهدان، ابوذر مهدی نخعی فرماندار شهرستان زاهدان در جلسه شورای مسکن شهرستان  که در محل سالن اجتماعات شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار گردید، گفت:طی ۴ سال براساس طرح نهضت ملی مسکن ۵۸ هزار واحد مسکونی در شهرستان زاهدان ساخته می شود که خوشبختانه شاهد پیشرفت سریع پروژه در زاهدان می باشیم.

وی در ادامه افزود:با اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان زاهدان برای بیش از ۳ هزار نفر اشتغال ایجاد شده است و از ظرفیت حداکثری واحد‌های تولیدی داخل استان جهت تامین مصالح و اقلام مورد نیاز جهت ساخت این واحدها استفاده می شود.
این مقام مسئول ضمن تاکید بر توجه به کیفیت ساخت ونظارت مستمر بر نحوه‌ی ساخت این واحد ها بیان داشت:

دوماموریت خیلی مهم از آغاز شروع به کار دولت مردمی در دستور کار قرار گرفته است یکی ساخت مسکن و دیگری ایجاد اشتغال و بایستی همه دستگاه های مسئول جهت رسیدن به اهداف تعیین شده در نهضت ملی مسکن به درستی به وظایف شأن عمل نمایند و از این رو همزمان با ساخت این واحدها به زیرساخت ها و مراکز خدماتی نیز  احداث گردد.

در پایان فرماندار زاهدان از ساخت مسکن برای جانبازان قطع نخاع و بالای ۷۰ درصد و همچنین مددجویان نهادهای حمایتی در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد