hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان آماده برگزاری راهپیمایی باشکوه در روز قدس

سیستان و بلوچستان آماده برگزاری راهپیمایی باشکوه در روز قدس

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: همه چیز برای برگزاری راهپیمایی با شکوه روز قدس در سیستان و بلوچستان آماده است.

به گزارش رویدادایران رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: همه چیز برای برگزاری راهپیمایی با شکوه روز قدس در سیستان و بلوچستان آماده است.

 عباس صفدری افزود: انشاالله با توجه به اهمیت موضوع و تاکید مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود، مردم سیستان و بلوچستان همگام با سایر مسلمانان جهان حضور پرشوری در راهپیمایی روز قدس خواهند داشت و نشان خواهند داد که کماکان قدس مساله اول جهان اسلام و کانون توجه همه مسلمانان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در ادامه بیان کرد: ما همدلی و همدردی وِیژه ای داریم با سختی ها و گرفتاری هایی که به سبب شیطنت‌ها و رفتارهای نامردمانه رژیم منفور و جعلی و کودک کش صهیونیستی بر مردم مظلوم فلسطین روا داشته می شود انشاالله که این حضور گسترده مردم در روز جمعه بتواند موجب بیداری هرچه بیشتر امت اسلامی در دفاع از آرمان های قدس شریف باشد، از طرفی دشمنان اسلام، رژیم صهیونیستی و معاندین اسلام ناب محمدی (ص) هم کاملا برآنها نمایان و روشن خواهد شد که ملت مسلمان جهان و امت بزرگ رسول الله(ص) کماکان خواهان آزادی بی قید و شرط قدس شریف هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان همچنین گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس با رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی همانند سال‌های قبل از شیوع بیماری کرونا در بیش از 50 نقطه شهری و روستایی سیستان و بلوچستان با حضور پرشور مردم مومن و خداجوی استان برگزار می‌گردد. صفدری تاکید کرد: این مراسم معنوی روز جمعه 9 اردیبهشت راس ساعت 10 صبح از میدان آزادی شهر زاهدان با حضور اقشار مختلف مردم شیعه و اهل سنت برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ضمن تاکید بر تولید محتوا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با هشتگ «#القدس_هی_المحور»، شعار روز جهانی قدس را «روز جهانی قدس؛ محور وحدت امت اسلامی، شکست خط سازش با رژیم غاصب صهیونیستی» اعلام کرد.

وی همچنین بیان کرد: سخنران محوری مراسم در زاهدان سردار کرمی فرمانده سپاه قدس جنوب شرق خواهد بود.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد