hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > پیشرفت45 درصدی طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان

پیشرفت45 درصدی طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی پنج هزار و ۲۵۱ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در محدوده تحت پوشش این اداره کل به بیش از  ۴۵ درصد رسید.


به گزارش رویدادایران عطاء اله اکبری در بازدید از واحدهای مسکونی در دست ساخت طرح نهضت ملی مسکن در زاهدان بخش مسکن را یکی از موتورهای محرک اقتصاد و توسعه اعلام کرد و افزود: با اجرای طرح نهضت ملی مسکن علاوه بر فعال شدن چرخه اقتصادی استان زمینه اشتغال افزون بر سه هزار نفر هم فراهم شده است.

وی ادامه داد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل تاکنون بیش از سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان گردش مالی به همراه داشته است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان همچنین از پیشتازی این استان در مرحله جدید طرح نهضت ملی مسکن با آغاز ساخت ۱۰۷۶ واحد مسکونی در آذر سال ۱۴۰۰ خبر داد و افزود: اجرای پروژه این طرح ملی در سیستان و بلوچستان بیشتر از سایر استان ها دارای مزیت است چرا که به دلیل ضعیف بودن ساختار اقتصادی در بخش های مختلف نظیر صنعت و غیره اشتغالزایی قابل توجهی را به همراه داشته است.

اکبری از برتر بودن سیستان و بلوچستان در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و تصریح کرد: با اقدامات مطلوب انجام شده توسط این اداره کل این استان موفق به کسب رتبه برتر کشوری در عملیات اجرایی و تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن شده است.

وی بیان کرد: همچنین علاوه بر واحدهای مسکونی در دست ساخت، در ثبت نام جدید این طرح نیز ۸۷ هزار و ۵۷۵ نفر از شهروندان استان سیستان و بلوچستان اقدام به نام نویسی کرده اند که این اداره کل به منظور اجرای هر چه سریعتر طرح، زمین برای اجرای دوسال نخست اجرای طرح را تامین نموده است و این روند همچنان تا چشم انداز تعیین شده طرح ادامه دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد