hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ایجاد بیش از ۱۴ هزار فرصت شغلی برای مددجویان سیستان‌وبلوچستان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان

ایجاد بیش از ۱۴ هزار فرصت شغلی برای مددجویان سیستان‌وبلوچستان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان گفت: در سال ۱۴۰۰، تعداد ۱۴ هزار و ۴۹۲ فرصت شغلی برای مددجویان سطح استان ایجاد شد.

به گزارش رویدادایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، احمدعلی راهداری، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان گفت: در سال گذشته، تعداد ۱۴ هزار و ۴۹۲ فرصت شغلی برای مددجویان سطح استان ایجاد شد.

 وی با اشاره به اینکه تعهد کمیته امداد استان در حوزه اشتغال در سال گذشته، ایجاد ۱۱ هزار و ۴۶۷ فرصت شغلی بود، افزود: درصد تحقق تعهدات ما در حوزه اشتغال، ۱۲۶ درصد بوده است. 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان بیان کرد: مبلغ کل تسهیلات پرداخت شده در حوزه اشتغال و خودکفایی ۴ هزار و ۴۲ میلیارد ریال بوده که در این خصوص ۹۲ درصد تعهدات ما محقق شد.

 

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۶ هزار و ۹۵۷ نفر آموزش‌های لازم را دیده و آماده ورود به بازار کار شده‌اند، گفت: همچنین در سال ۱۴۰۰، برای ۴ هزار و ۳۲۹ مددجو از طریق راهبری شغلی و برای ۷۱۸ نفر نیز از طریق کاریابی، اشتغالزایی شده است.

 

راهداری افزود: رویکرد اصلی ما در کمیته امداد این است که زمینه توانمندی فرزندان مددجویان فراهم شود تا از فقر بین نسلی جلوگیری و خانواده‌ها به سمت خودکفایی هدایت شوند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد