hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ۳۷۰ تن فرآورده خام دامی غیربهداشتی در سیستان و بلوچستان معدوم شد

۳۷۰ تن فرآورده خام دامی غیربهداشتی در سیستان و بلوچستان معدوم شد

مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: طی این بازدیدها حدود ۳۷۰ تن فرآورده خام دامی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و شرایط نامناسب ضبط شد و افراد متخلف طبق قانون به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

به گزارش رویدادایران مهدی حسینی  اظهار کرد: نزدیک به ۵۰ روز از آغاز طرح ملی تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان می گذرد که در این مدت حدود ۱۰ هزار مورد بازدید نظارتی از مراکز تهیه، توزیع و نگهداری فرآورده های خام دامی توسط اکیپ های دامپزشکی در استان انجام شده است.

  مدیرکل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان افزود: طی این بازدیدها حدود ۳۷۰ تن فرآورده خام دامی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و شرایط نامناسب ضبط شد و افراد متخلف طبق قانون به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

  وی ادامه داد: تعداد ۷۴ پرونده قضایی تشکیل و حدود ۱۸ تن فرآورده خام دامی غیربهداشتی که عدم سلامت آن محرز شده معدوم و از چرخه مصرف حذف شد.

  این مسؤول گفت: طرح مذکور تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت و روند تهیه، توزیع و نگهداری فرآورده های خام دامی به صورت کامل تحت نظارت و بازرسی دامپزشکی قرار دارد و شهروندان میتوانند با تهیه فرآورده های مورد نیاز خود از مراکز تحت نظارت دامپزشکی، از سلامت و حلال بودن آن اطمینان حاصل نمایند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق تلفن ۱۵۱۲ به ادارات دامپزشکی در سراسر استان اطلاع دهند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد