hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > توقیف 34 تن روغن خوراکی در سیستان و بلوچستان

توقیف 34 تن روغن خوراکی در سیستان و بلوچستان

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف 34 تن روغن خوراکی قاچاق، در بازرسی از 2 دستگاه کامیون خبر داد.

به گزارش رویدادایران به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرهنگ مرتضی جوکار گفت : مأموران انتظامی استان هنگام کنترل تردد خودروهای عبوری در محور های زابل- زاهدان و دلگان- بم موفق به کشف مقادیر قابل توجهی روغن خوراکی شدند.

وی افزود:  مأموران انتظامی شهرستان زاهدان  هنگام کنترل تردد خودروهای عبوری در محور زابل - زاهدان به یک دستگاه تریلی کانتینردار مشکوک، که پس از توقیف و بازرسی از آن، مقدار24 تن روغن خوراکی قاچاق و فاقد مدارک گمرکی کشف شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین مأموران انتظامی شهرستان دلگان، عصر روز گذشته موفق شدند در بازرسی از یک دستگاه تریلی در محور مواصلاتی دلگان- بم 10 تن روغن خوراکی قاچاق را کشف کنند.
سرهنگ جوکار با بیان اینکه روز گذشته در مجموع 34 تن روغن خوراکی قاچاق کشف شده است بیان داشت: ارزش اقلام کشف شده بنابر اعلام نظر کارشناسان 12 میلیارد ریال برآورد شده است.
این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در این رابطه 3 فرد متخلف نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده اند.
وی با اشاره به عزم جدی پلیس استان در مبارزه با پدیده قاچاق کالا از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس بگذارند

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد