hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مسائل اقتصادی و فرهنگی مهمترین موانع مبارزه با بی‌سوادی هستند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی:

مسائل اقتصادی و فرهنگی مهمترین موانع مبارزه با بی‌سوادی هستند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی در حاشیه اولین اجلاس روسای جدید الانتصاب آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد گفت: عوامل اقتصادی و فرهنگی همواره از مهمترین موانع مبارزه با بی‌سوادی است، که در سال‌های پس از انقلاب همت فراوانی برای بهبود این مسئله صورت گرفته است.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-مصطفی اسدی در حاشیه این اجلاس با اشاره به دستور قاطع حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) در اوایل انقلاب به منظور تشکیل نهضت سواد آموزی و راه اندازی نهضتی جهادی برای ریشه کنی بی سوادی در سطح کشور، تاکید کرد: همواره در تلاشیم تا این فرمان تاریخی به بهترین شکل در سطح استان اجرایی گردد.

اسدی با اشاره به کسب رتبه های اول تا دوم در کلیه جشنواره‌ها و مسابقات فرهنگی، علمی و پژوهشی توسط سواد آموزان استان در سطح کشور افزود : با تلاش همه جانبه و با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود توفیق یافتیم شرایطی ایجاد کنیم تا درصد باسوادی استان خراسان‌رضوی همواره از میانگین کشوری و اهداف تعیین شده بالاتر باشد.

وی ادامه داد : راه یافتن ۴۱ مقاله علمی پژوهشی سواد آموزان خراسان رضوی به مرحله کشوری یکی دیگر از دستاوردهای سال‌های اخیر معاونت سوادآموزی با اتکا به پشتکار جهادی و روحیه خستگی‌ناپذیر همکاران این حوزه می باشد.

اسدی در ادامه اجلاس روسای جدیدالانتصاب آموزش و پرورش خراسان رضوی، سرلوحه قرار دادن آموزه‌های دینی برای استقرار یک مدیریت درست را ضروری دانست و تاکید کرد : نرم خویی، مشورت پذیری و توکل از بالاترین استنباط های مدیریتی است که می توان از آیات الهی برداشت کرد و از ابتدای آغاز مدیریت یک مجموعه مهم فرهنگی و تربیتی، بدان آگاهی داشت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد