hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ۲۳ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان _ بیرجند در دست ساخت است

۲۳ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان _ بیرجند در دست ساخت است

مهدی پارسی اظهار داشت: طول کل این محور ۴۵۰ کیلومتر است که ۲۱۱ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان واقع شده است.

به گزارش رویدادایران اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان،  مهدی پارسی اظهار داشت: طول کل این محور ۴۵۰ کیلومتر است که ۲۱۱ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان واقع شده است.
وی ادامه داد: تاکنون ۹۵ کیلومتر از این محور به بزرگراه ارتقا یافته و در حال بهره برداری است و در حال حاضر عملیات ساخت ۲۳ کیلومتر باند دوم دیگر نیز توسط این اداره کل در این محور در حال انجام می باشد.
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در مجموع ۹۳ کیلومتر از مسیر برای تبدیل شدن به باند دوم  باقی مانده است که  در سالجاری بخشی از آن در قالب قطعه سوم به مناقصه خواهد رفت. 

پارسی با بیان اینکه ارتقای محور زاهدان_ بیرجند به بزرگراه علاوه بر کاهش تصادفات توسعه اقتصادی و گردشگردی سیستان و بلوچستان را به همراه دارد، گفت:
تاکنون  ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار توسط این اداره کل برای ساخت بزرگراه در این محور هزینه شده است و جهت اتمام طرح نیز ۱۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد