hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > حدود ۲۵ درصد از سوخت خودروهای سبک قم از سی ان جی تامین می‌شود

حدود ۲۵ درصد از سوخت خودروهای سبک قم از سی ان جی تامین می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم گفت: درحال حاضر حدود ۲۵ درصد از سوخت خودروهای سبک در این استان از سوخت سی ان جی تامین می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، سید محمود طاهری مدیر این منطقه افزود: در سال ۱۴۰۰، حدود ۱۷۷ میلیون مترمکعب سی ان جی در استان قم مصرف شده که به همین میزان صرفه‌جویی در مصرف بنزین را در پی داشته است.

وی اضافه کرد: مصرف سی ان جی در سال ۱۴۰۰ در مقایسه با سال ۱۳۹۹، به میزان ۸.۹ درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: در راستای رفاه حال زائران و مسافران، تجهیزات سی ان جی جایگاه مهتاب سلطان واقع در آزادراه تهران- قم در روزهای پایانی سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

به گفته طاهری، تجهیزات سی ان جی جایگاه مهتاب سلطان با ظرفیت یک‌هزار مترمکعب دارای ۶ نازل می‌باشد.

این مقام مسئول بیان کرد: در مسیر آزادراه تهران- قم تا اواخر سال ۹۸ فقط یک جایگاه با ظرفیت هزار مترمکعب فعال بود که به‌منظور تسهیل در دسترسی به این سوخت، در ۲ سال گذشته، ۲ جایگاه جدید احداث و ظرفیت تنها جایگاه موجود نیز افزایش یافت، به گونه‌ای که در حال حاضر، سه جایگاه با مجموع ظرفیت پنج هزار مترمکعب فعال و در حال ارایه خدمات به مراجعان می‌باشد..

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی قم بیان کرد: ۸۳ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در استان وجود دارد که از این تعداد، در ۴۱ باب سوخت سی ان جی عرضه می‌شود که ۲۱ باب دومنظوره و ۲۰ باب نیز تک منظوره است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد