hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ️سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی معارفه شد

️سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی معارفه شد

آئین تکریم و معارفه سرپرست شركت شهركهاي صنعتی خراسان رضوی ظهر امروز یکشنبه بیست و یکم فروردین ماه / سال تولید ، دانش بنیان ، اشتغال آفرین در محل سالن اجتماعات این شرکت ؛  با حضور معاونین و مدیران  ستادی وجمعی از  مديرعامل شرکتهای خدماتی شهرکها و نواحی صنعتی استان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدير و تشكر از زحمات علی بهرامی زاده به عنوان مديرعامل سابق ،‌ محمد ابراهیم کیانفر به عنوان سرپرست جديد معرفی شد. 

مشهد پایگاه خبری روزگار-علی رسولیان، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در حکمی، «محمد ابراهیم کیانفر» را به‌عنوان سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی منصوب نمود ، که در این حکم خطاب به وی آمده است : نظر به شایستگی تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به‌موجب این حکم به‌عنوان سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی منصوب می‌شوید. 

انتظار می‌رود با همکاری همه بخش‌های مرتبط شرکت با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در جهت توسعه و آبادانی کشور ایران اسلامی و در راستای سیاست‌های اعلامی رئیس‌جمهور محترم و دولت مردمی در بخش صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی آن استان گام‌های مؤثری بردارید. 

توفیق جنابعالی و همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر عجل الله از خداوند منان مسألت دارم. 

محمد ابراهیم کیانفر با ۲۷ سال سابقه و تصدی در مسؤولیت‌هایی همچون؛ "مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی" ، "معاونت توسعه مدیریت و منابع"  و نیز "عضویت در هیأت مدیره " شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی را در کارنامه فعالیت خود دارد

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد