hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تعداد ٢٦٥٨ آموزش دهنده نهضت سوادآموزی طی دو سال اخیر استخدام شدند

تعداد ٢٦٥٨ آموزش دهنده نهضت سوادآموزی طی دو سال اخیر استخدام شدند

سرپرست اداره کل آموزش و پروش خراسان رضوی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: تعداد ٢٦٥٨ آموزش دهنده نهضت سوادآموزی طی دو سال اخیر استخدام شدند.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران- سید امیر شوشتری با حجت الاسلام و المسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور در محل جامعه المصطفی العالمیه دیدار کرد.

وی در این دیدار گفت: در سال ۹۹ از محل تبصره ۱۰ماده۱۷ قانون، هزار و 567 نفر استخدام و در سال ۱۴۰۰حدود ۵۹۴ نفر و همچنین در همان سال از ایثارگران ۴۹۸ نفر استخدام آموزش و پرورش خراسان رضوی شده اند.

در ادامه معاون سواد آموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی بر ضرورت تقویت مراکز یادگیری و یاددهی استان تاکید کرد و در مورد چگونگی جذب بی سوادان، طرح توانند سازی بانوان و مهارت آموزی آنها  توضیحاتی ارائه داد و گفت: تمام تلاش این است که محورهای فعالیت مراکز یادگیری با شعار سال که توسط رهبر معظم انقلاب اعلام شده است انطباق داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور در این دیدار  با اشاره به نظر رهبر معظم انقلاب درباره نهضت سوادآموزی گفت: تا وقتی یک بی سواد وجود دارد به کار خود ادامه دهید، حالا که مدارس حضوری شده است تمام تلاش این باشد که فرهنگ نماز اول وقت در مدارس گسترش یابد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد