hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فراخوان بیست و چهارمین همایش کتاب سال و ششمین جشنواره مقالات علمی حوزه

فراخوان بیست و چهارمین همایش کتاب سال و ششمین جشنواره مقالات علمی حوزه

دبیرخانه همایش کتاب سال فراخوان بیست و چهارمین دوره این همایش و ششمین دوره جشنواره مقالات علمی حوزه را منتشر کرد.

به گزارش معاونت پژوهش حوزه های علمیه، بیست و چهارمین همایش کتاب سال حوزه در زمینه علوم اسلامی یا انسانی مرتبط با حوزه دین، از سوی فضلا و علمای حوزوی داخل و خارج کشور، تألیف، ترجمه، تحقیق و تصحیح اثر می‌پذیرد.

 
در این همایش کتاب‌های چاپ اول ناشران داخلی در سال 1400 شمسی، کتاب‌های چاپ اول توسط ناشران خارج از کشور در سال 1440 تا 1442 قمری، یا 2019 تا 2020 میلادی و پایان‌نامه‌های سطح۴ که در سال 1400 دفاع شده باشد، پذیرفته می‌شود.
 
بارگذاری تصویر صورتجلسه دفاع پایان‌نامه و فایل الکترونیکی پایان‌نامه با فرمت word یا pdf در هنگام ثبت‌نام، از جمله شرایط شرکت در بیست و چهارمین دوره همایش کتاب سال حوزه است.
 
هر اثر، فقط یک‌بار می‌تواند در همایش شرکت داده شود، بنابراین کتاب‌هایی که قبلا در قالب پایان‌نامه‌، به دبیرخانه همایش ارسال شده و مورد ارزیابی قرار گرفته باشند، پذیرفته نخواهند شد. مگر اینکه محتوای کتاب، نسبت به پایان‌نامه ارائه شده، بیش از ۳۰ درصد تغییرات و اضافات داشته باشد.
 
روش ارسال آثار شامل تکمیل فرم مربوطه (به صورت اینترنتی یا مراجعه به دبیرخانه همایش) و ارسال ۲ نسخه از اثر به دبیرخانه همایش (پس از ثبت‌نام و دریافت کد رهگیری) است.

همچنین صاحبان مقالات علمی پژوهشی و علمی ترویجی  منتشر شده در نشریات علمی پژوهشی و علمی ترویجی در سال 1400 می توانند آثار خود را به ششمین جشنواره مقالات علمی حوزه ارسال کنند. 

در راستای جهت‌دهی پژوهش‌های علمی حوزوی برای پاسخگویی به نیازهای پژوهشی جامعه، محورهای ویژه‌ای از سوی شورای علمی همایش مورد توجه قرار گرفته که مهمترین آن ابعاد علمی بیانیه گام دوم انقلاب، زن و خانواده، الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، علوم انسانی اسلامی، فضای مجازی آسیب‌های اجتماعی، جمعیت، اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی اسلامی، هنر(فلسفه هنر، هنر در اسلام)، محیط زیست و منابع طبیعی است.
 
مهلت ارسال آثار تا پایان‌ خردادماه 1401 است و این مهلت تمدید نمی‌شود. علاقه‌مندان برای ارتباط بیشتر می‌توانند به سایت دبیرخانه مراجعه یا با شماره 02533133603 تماس حاصل نمایند

 نشانی دبیرخانه نیز قم، جمکران، بلوار انتظار، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، دبیرخانه همایش کتاب سال و جشنواره مقالات علمی حوزه است

.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد