hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تشرف بیش از یک میلیون و 400 هزار زائر به بقاع متبرکه خراسان رضوی

تشرف بیش از یک میلیون و 400 هزار زائر به بقاع متبرکه خراسان رضوی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری بیش از یک میلیون و 400 هزار زائر در ایام نوروز به بقاع متبرکه استان مشرف شدند که از این تعداد حدود ۶۰ هزار نفر زائر خارجی بودند.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران- حجت الاسلام و المسلمین محمد احمدزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، بیان کرد: طرح آرامش بهاری در 117 بقعه متبرکه خراسان رضوی  از 28 اسفند ماه تا 13 فروردین برگزار شد. در این مدت بیش از یک میلیون و 400 هزار زائر به بقاع متبرکه استان و مشرف شدند که از این تعداد حدود ۶۰ هزار نفر زائر خارجی بودند.

 وی افزود: 309 هزار و 490 زائر در واحدهای اقامتی بقاع متبرکه و حسینیه های استان اسکان یافتند.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به برنامه های فرهنگی طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اقامه نماز جماعت، سخنرانی، مراسم تحویل سال، مشاوره وقف، غرفه کودک، مشاوره اعتقادی و خانوادگی، نمایشگاه های فرهنگی از جمله برنامه هایی است که در قالب طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه اجرا شد.

 وی تعداد بازدیدکنندگان از خیمه معرفت را 329 هزار و 177 نفر عنوان کرد و گفت: در خیمه معرفت، غرفه های متنوعی شامل مشاوره وقف، مشاوره خانوادگی و اعتقادی و غرفه کودک وجود دارد که خدمات مختلفی را ارائه می دهند.

 حجت الاسلام و المسلمین احمدزاده تصریح کرد: بیش از 57 هزار مشاوره وقف، خانواده و اعتقادی، 1931 نوبت اقامه نماز جماعت در بقاع متبرکه و امامزادگان اجرا شده است.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با بیان اینکه 58 هزار و 182 زائر از خدمات ایستگاه سلامت بهره مند شدند، گفت: 7495 مورد سخنرانی روزانه، قرائت ادعیه و مسابقات فرهنگی در این ایام در بقاع متبرکه برگزار شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد