hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آیین نواخته شدن زنگ بازگشایی حضوری مدارس

آیین نواخته شدن زنگ بازگشایی حضوری مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: همدلی و همراهی والدین و معلمان در ایام شیوع ویروس کرونا برای پیشبرد اهداف آموزشی و هدایت دانش آموزان به سمت تعلیم و تربیت ستودنی است.

مشهد پایگاه خبری رویداد امروز -سید امیرشوشتری در آیین نواختن زنگ مدرسه و بازگشایی حضوری مدارس استان که به صورت نمادین در دبیرستان شاهد ثارالله ناحیه هفت مشهد برگزار شد با بیان این که همزمانی بهار امسال طبیعت با بهار قرآن تقارن زیبایی را ساخته است افزود: باید از همراهی و همکاری دانش آموزان و والدین با شرایط امروز برای ادامه موثر آموزش و روند تعلیم و تربیت قدردانی کرد.

وی ادامه داد: طی ۲ سال گذشته معلمان با هدف انجام وظیفه و نقش‌آفرینی در فرایند تعلیم و تربیت، منازل خود را به کلاس درس بدل کرده بودند و زمان آموزش برایشان محدود به ساعت خاصی نشد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: طی ۲ سال گذشته و شیوع گسترده ویروس کرونا معلمان، والدین و دانش آموزان با درک درست از زمان و شرایط و همت همه جانبه تلاش کردند تا دچار عقب ماندگی نشویم و زمان را از دست ندهیم و همکاری و همدلی دانش آموزان و همکاران آموزش و پرورش کار را جلو برد و حتی یک لحظه از دغدغه آموزش کم نشد.

شوشتری با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال "تولید،دانش بنیان، اشتغال آفرین" افزود: اهمیت "تولید" تا بدانجاست که سالهاست در عناوین و اهداف سالهای مختلف مد نظر و توجه بوده است و یکی از وظایف ما برای تحقق این شعار و رشد تولید در اصل مصرف محصولات ساخت ایران است چرا که با استفاده از کالای ایرانی در اصل آینده فرزندان به خوبی رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: به فرمان رهبر معظم تولیداتمان باید دانش بنیان باشد و باید دانشی را فرا بگیریم که منجر به ایجاد اشتغال برای سایرین هم بشود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی بزرگترین مشکل اکنون کشور را بیکاری دانست و گفت:فرمان رهبر معظم انقلاب برای اشتغال آفرینی راه حل این مشکل است و حالا که مسوولان نیز تلاش می‌کنند  همه اعضای جامعه نیز باید تلاش خود را در این مسیر به کار بگیرند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در بازدیدی دیگر از دبستان شاهد شهید رحیمی ناحیه 1، در جمع دانش آموزان و همکاران از روند شروع آموزش حضوری دانش آموزان بازدید کرد.

 با بازگشایی آموزش حضوری مدارس از امروز  ۱۴ فروردین ماه تعداد یک میلیون و ۴۰۰ هزار دانش آموز این استان به کلاس درس رفته‌اند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد