hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > دیدار معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد با مادران معظم دو شهیدی در مشهد مقدس

دیدار معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد با مادران معظم دو شهیدی در مشهد مقدس

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به مشهد مقدس با خانواده معظم شهیدان «آدینه» و «ایروانی» در مشهد مقدس دیدار و گفتگو کرد.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران -محمود پاکدل در جریان سفر به مشهد مقدس با مادران معظم شهیدان والامقام  «قاسم و محمد رضا آدینه» و «حسین و محمد رضا ایروانی» دیدار و ضمن ادای احترام به مقام شهدا گفت: منزل شهیدان میعادگاه عاشقانی است که می‌خواهند در مسیر شهادت گام بردارند، به اینجا می‌آیند و شهدا را الگوی خود قرار می‌دهند. 

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران خطاب به مادران شهدا افزود: همانطور که شما به فرزندان شهیدتان افتخار می‌کنید، شهدا نیز به وجود چنین مادرانی افتخار می‌کنند.

 وی با اشاره به اینکه شهدا ناظر بر اعمال ما هستند، ادامه داد: لقمه حلال و آموزش های دینی تربیت مادران، بسترهای اصلی شهادت را فراهم کرده است، این مادران بوده اند که با تربیت خود فرزندانی صالح تحویل جامعه داده اند.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد کشور تصریح کرد: روحیه اخلاقی مادران شهدا که دو فرزند خود را در راه اسلام فدا کردند، بسیار ستودنی و قابل تحسین است.

همچنین صدیقه خدیوی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: به دیدار خانواده‌ها می‌رویم تا به صورت مستقیم مشکلات این عزیزان را بررسی و پیگیری کنیم.

در این دیدار مادران هر دو شهید خاطراتی از شهیدان و نحوی شهادت فرزندان بیان کردند.

گفتنی است؛ سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده 17 هزار و 335 شهید، 50 هزار و 991 جانباز و سه هزار و 395 آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد