hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بنیاد شهید برای رفع مشکلات خانواده شهدا و جانبازان تلاش می کند

بنیاد شهید برای رفع مشکلات خانواده شهدا و جانبازان تلاش می کند

مدیرکل بنیاد شهید استان قم گفت: خانواده شهدا هر مشکلی داشته باشند ما تلاش می‌کنیم گره از کار آن‌ها باز کنیم و امیدواریم به جایی برسیم که جانبازان ما به جز درد جسمی هیچ دغدغه و درد دیگری از جمله مشکلات معیشتی و اجتماعی نباید داشته باشند و در این راستا بنیاد شهید تلاش مضاعفی دارد تا به این نقطه برسیم.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هنرمند در نشست خبری که به مناسبت روز شهید در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: ب شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم هر دو ارزشمند و خانواده آنان مورد احترام هستند.

وی اضافه کرد:خانواده شهدا هر مشکلی داشته باشند ما تلاش می‌کنیم گره از کار آن‌ها باز کنیم و امیدواریم به جایی برسیم که جانبازان ما به جز درد جسمی هیچ دغدغه و درد دیگری از جمله مشکلات معیشتی و اجتماعی نباید داشته باشند و در این راستا بنیاد شهید تلاش مضاعفی دارد تا به این نقطه برسیم.

 

مدیرکل بیناد شهید استان قم در رابطه با مسکن جانبازان و خانواده‌ شهدا گفت: از روز اولی که بنده به بنیاد شهید آمدم دغدغه مسکن این افراد در اولویت بود و در این راستا صحبت‌ها و جلسات متعددی را با حضور استاندار و شهردار برگزار کردیم، هر چند مشکلات فراوانی وجود دارد اما بنده به این افراد قول می‌دهم موضوع مسکن آن‌ها را حل کنم.

  

وی اضافه کرد: به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید پویش اهدای خون را در دستور کار قرار داده‌ایم و خانواده شهدا، ایثارگران و مردم می‌توانند با توجه به کاهش ذخیره خونی کشور، به مراکز اهدا خون رفته و این کار خیر را انجام دهند.

  

هنرمند بیان کرد: کاشت ۶۰۰۰ هزار نهال به نام ۶۰۰۰ شهید استان قم، فراخوان اهدای خون هر نفر به نام و یاد یک شهید، ایجاد یادمان شهدا، گردهمایی کارکنان اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و تکریم خادمان شهدا بخش دیگری از برنامه‌های بزرگداشت روز شهداست.

امتیاز: 1 (از 1 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد