hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > جشن های مهدویت در ۲۰۰ نقطه شهر مشهد برگزار می شود

جشن های مهدویت در ۲۰۰ نقطه شهر مشهد برگزار می شود

مدیر مجتمع فرهنگی مذهبی خیمه الانتظارمشهد در نشست خبری با خبرنگاران گقت : برنامه هایی که امسال برای نیمه شعبان در خیمه الانتظار پیش بینی شده ، ایجاد کاروان های انتظار است که 200 جشن در 200 نقطه از شهرمقدس مشهد به ویژه در غرب مشهد را پوشش میدهد.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-حجت الاسلام سعید آخوندی افزود:ویژه برنامه  در انتظار باران  که در دهه مهدویت اجرا می شود سخنرانان و مداحان کشوری حضور داشته واز 20 بهمن ماه ساعت 8 شب در مکان خیمه الانتظار شروع شده و تا 28 اسفند ماه ادامه دارد  .

وی از ویژه برنامه بهار گل ها نام برد واظهار داشت : در این مراسم 14 هزار شاخه گل به جوانان عزیزدر سطح  شهر مقدس مشهد اهدا که از شب ولادت حضرت علی اکبر (ع )شروع شده است.

آخوندی از ویژه برنامه عاشقانه های انتظار که اهدای 12 جهیزیه به نو عروسان می باشد یاد کرد وادامه داد:این جهیزیه ها توسط خیرین تهیه و به نو عروسانی که عروسیشان در خیمه الانتظار برگزار شود اهداخواهد شد.این نوعروسان تحت پوشش خیریه خیمه الانتظار هستند .

مدیر مجتمع فرهنگی مذهبی خیمه الانتظارمشهد از ویژه برنامه کوچه انتظار ،احسان ماندگار و ویژه برنامه سر سفره امام مهربان که رایگان نمودن نانوایی های حاشیه شهر مقدس مشهد در روز نیمه شعبان نام برد واظهار داشت: ویژه برنامه مهر مهدوی توزیع واهدای بسته های معیشتی در نیمه شعبان برای خانواده های مستمند حاشیه شهرمیباشد که بیش از 700 نفر تحت پوشش آن هستند .

آخوندی یاد آور شد:درمان خانواده های تجت پوشش خیمه الانتظار بصورت مستمرانجام می شود و داروهای رایگان نیزدر اختیار این عزیزان قرارمی  گیرد ،همچنین برنامه های آموزشی تربیتی برای این خانواده ها برنامه ریزی شده است.

وی تصریح داشت:مجموعه خیمه الانتظار کاملا مردمی است وتمام اتفاقات خوبی که در مجتمع  اعم از جهیزیه و عروسی برای مستمندان ،صندوق قرض الحسنه ،خرید ملک مهدیه خیمه الانتظار و بازسازی و ساخت خیمه الانتظار انجام می شود  به صورت مردمی و خودجوش است. 

مدیر مجتمع فرهنگی مذهبی خیمه الانتظار از اجتماع منتظران در صبح نیمه شعبان در مشهد مقدس خبر داد وگفت : از ساعت 9ونیم صبح در عرصه میدان شهدا برای  هفدهمین  سال متوالی حضور خواهیم داشت و امیدواریم به فضل الهی همچون سنوات گذشته این اجتماع   باشکوه و پرشور اتفاق بیفتد . 

آخوندی افزود :حرکت جمعی منتظران ظهور به سمت حرم مطهر رضوی و اقامه نماز جمعه در روز نیمه شعبان وسپس دعای دسته جمعی منتظران ظهور را خواهیم داشت .

وی اظهار داشت: ویژگی امسال کلنگ زنی خیمه الانتظار می باشدکه به فضل الهی و کمک های خیرین فاز اول این مجموعه را در نیمه اول شعبان سال آینده افتتاح خواهیم نمود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد