hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > میزهای خدمت سفر رییس جمهور در مازندران فعال شد

میزهای خدمت سفر رییس جمهور در مازندران فعال شد

ایرنا – امروز و فردا صدها نفر از مردم مازندران به بهانه سفر رییس‌جمهور به مازندران فرصت پیدا می‌کنند که چالش‌ها و مسائل خود را به صورت مستقیم با تعداد قابل توجهی از مدیران استان و مسئولان تراز ملی کشور به‌طور مستقیم در میزهای خدمت مطرح و پیگیری کنند.

به گزارش ایرنا، برنامه‌های سفر رییس‌جمهور به مازندران عملا امروز با برپایی میزهای خدمت در دستگاه‌های مختلف با حضور مدیران ارشد وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها آغاز می‌شود.

 هرچند که آیت‌الله رئیسی و تعدادی از اعضای هیئت دولت از صبح روز جمعه وارد مازندران می‌شوند و در شهرستان‌های مختلف استان حضور می‌یابند، اما نمایندگان تام‌الاختیار وزیران مختلف از امروز در مازندران مستقر شده‌اند تا یکی از برنامه‌های اصلی سفرهای استانی رییس‌جمهور که استقبال قابل توجهی نیز از آن شده را آغاز کنند.

طبق برنامه‌های اعلام شده توسط دستگاه‌های مختلف استان، دست‌کم ۹ میز خدمت در استان طی امروز و فردا و از ساعت ۸ تا ۱۸ با حضور مدیران استانی و نمایندگان تام‌الاختیار وزرای مختلف برگزار می‌شود.

جهاد کشاورزی

پرسش‌ها و چالش‌های مربوط به بخش کشاورزی در استانی مانند مازندران که اقتصاد اولش بر پایه فعالیت‌های زیرمجموعه بخش کشاورزی نهاده شده طبیعتا کم نیستند. بر همین اساس میز خدمت جهاد کشاورزی می‌تواند یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تخصصی دیدار مسئولان با مردم در مازندران باشد.

امروز و فردا –پنجشنبه و جمعه ۱۹ و ۲۰ اسفند- از ساعت ۸ تا ۱۸ مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت جهاد کشاورزی به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر همراه با تعدادی از مسئولان جهاد کشاورزی استان در ساختمان شهید امین طبرسی جهاد کشاورزی مازندران واقع در ساری، بلوار آزادی، جنب پارک آفتاب با فعالان بخش‌های مختلف زیر پوشش جهاد کشاورزی مازندران دیدار می‌کند تا کشاورزان و بهره‌برداران  حوزه‌های گوناگون و پرتعداد زیرپوشش وزارت جهاد کشاورزی پرسش‌ها و مسائل خود رامستقیم با یک مسئول تراز ملی در میان بگذارند.

میزهای خدمت سفر رییس جمهور در مازندران فعال شد

تعاون، کار و رفاه اجتماعی

یکی از پرمخاطب‌ترین دستگاه‌های دولتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که به دلیل تعدد نهادهای زیرمجموعه و ارتباطی که این دستگاه‌ها با اقشار مختلف مردم دارند، معمولا پرسش‌های متعددی پیرامون خدمات آن‌ها وجود دارد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای برگزاری میزهای خدمت در مازندران نمایندگان تام‌الاختیار خود از دستگاه‌های زیرمجموعه این وزارتخانه معرفی کرده و قرار است که هفت میز خدمت مربوط به این وزارتخانه امروز و فردا در ساری برگزار شود.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده میز ارتباطات مردمی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هفت مکان شامل اداره کل تعاون، اداره کل تامین اجتماعی و مدیریت درمان، اداره کل بهزیستی، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای، صندوق بیمه اجتماعی، صندوق بازنشستگی کشوری و صندوق کارآفرینی امید با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر و نمایندگان این وزارتخانه در شهر ساری فعال می‌شود.

نماینده تام‌الاختیار وزیر و نمایندگان این وزارتخانه در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران به نشانی خیابان امیر مازندرانی، انتهای خیابان رودکی، روبه‌روی پارک کوشاسنگ میز خدمت برگزار می‌کنند.

در اداره کل تأمین اجتماعی و مدیریت درمان ساری به نشانی بلوار پاسداران، روبه‌روی هنرستان شهید خیری مقدم نیز نماینده تام‌الاختیار وزیر و مسئولانی از سازمان تأمین اجتماعی حضور می‌یابند.

میز خدمت سازمان بهزیستی کشور با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر و مسئولانی از سازمان در اداره کل بهزیستی به نشانی میدان کارگر، خیابان رودکی ساری برپا می‌شود. در اداره کل  آموزش فنی‌وحرفه‌ای مازندران جنیب مصلای ساری در خیابان ملامجدالدین واقع شده نیز نماینده تام‌الاختیار وزیر و چند تن از مسئولان این سازمان حضور می‌یابند تا پاسخگوی پرسش‌های مراجعه‌کنندگان باشند.

یکی از میزهای هفت‌گانه خدمت زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان واقع در میدان امام، بلوار پاسداران، روبه‌روی بیمارستان بوعلی، کوچه آلاله برگزار می‌شود که نماینده تام‌الاختیار وزیر و نمایندگان این وزارتخانه به پرسش‌های مردم پاسخ می‌دهند.

بازنشستگان کشوری نیز می‌توانند امروز و فردا با حضور در دفتر این صندوق به نشانی ساری، میدان امام(ره)، خیابان نهضت، کوی عاشقان، پلاک ۲۱ با نماینده تام‌الاختیار وزیر و تعدادی از مسئولان صندوق بازنشستگی کشوری دیدار داشته باشند و پرسش‌های خود را مطرح کنند.

میز خدمت سه مجموعه بانکی زیر پوشش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یعنی صندوق کارآفرینی امید، بانک رفاه کارگران و بانک توسعه تعاون نیز طی این دو روز با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر در حوزه فعالیت این سه بانک و مدیران مرتبط از وزارتخانه در ساختمان سرپرستی بانک ملت استان واقع در میدان امام(ره) ساری برگزار می‌شود.

نیروی انتظامی

میز ارتباط مردمی پلیس هم طی دو روز در مازندران فعال می‌شود. بر اساس برنامه‌ریزی اعلام شده، شهروندان می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۸ امروز و فردا برای در میان گذاشتن مسائل و مشکلات خود از طریق خدمات میز ارتباط مردمی که در دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ استان به نشانی ساری، خیابان مازیار، جنب دادگستری کل استان برگزار می‌شود اقدام کنند. در این میز خدمت نماینده تم‌الاختیار فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پاسخگوی پرسش‌های مردم است.

وزارت کشور

ساختمان مرکزی شهرداری ساری محل برگزاری میز خدمت وزارت کشور است و تعدادی از مسئولان استان همراه با علی طالبی رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور در ساختمان مرکزی شهرداری ساری طی دو روز به پرسش‌های شهروندان پاسخ می‌دهند. شهروندان سراسر استان می‌توانند برای پیگیری مسائل خود که در حوزه وظایف و اختیارات وزارت کشور و دستگاه‌های تابعه این وزارت قرار دارد، طی ساعات اعلام شده در ساختمان مرکزی شهرداری ساری پیگیر مسائل مد نظر خود باشند.

ورزش و جوانان

میز خدمت وزارت ورزش و جوانان هم با حضور سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت وزارت ورزش و جوانان و نماینده تام‌الاختیار وزیر در ساختمان اداره کل ورزش و جوانان مازندران به نشانی ساری، خیابان فرهنگ برپا می‌شود.

فرهنگ و ارشاد اسلامی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دو تن از مدیران وزارتخانه را به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار خود در سفر استانی رییس‌جمهور به مازندران تعیین کرد تا با برپایی میز خدمت پاسخگوی اهالی فرهنگ و هنر استان باشند.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده، دکتر سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده تام‌الاختیار وزیر و اصغر امیرنیا مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد این وزارت طی این دو روز در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور خواهند یافت تا پاسخگوی مشکلات و پرسش‌های اهالی فرهنگ و هنر استان باشند.

میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

فعالان حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مازندران نیز فرصت دارند که طی دو روز پایانی هفته با حضور در سالن کنفرانس اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با میثم آسوپا نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث فرهنگی و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دیدار کنند و در میز خدمت میراث فرهنگی پیگیر مشکلات و چالش‌ها و شکایات خود باشند.

حفاظت محیط زیست

دکتر حسین اکبری معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست کشور به عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور امروز و فردا با برپایی میز خدمت سازمان حفاظت محیط زیست از ساعت ۸ تا ۱۸ در اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران به پرسش‌ها، تقاضاها و شکایات مردم و فعالان محیط زیستی مازندران پاسخ می‌دهد.

در این دیدار مردمی علاوه بر معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست، مسئولان اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران نیز حضور می‌یابند. شهروندان در صورت داشتن سوال می‌توانند با شماره تلفن ۱۵-۳۳۳۵۸۸۱۳ تماس بگیرند.

امور اقتصادی و دارایی

میز خدمت وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در همین بازه زمانی در ساختمان سرپرستی بانک ملت مازندران برگزار می‌شود و اقشار مختلف مردم، فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و بازرگانان می‌توانند طی دو روز ۱۹ و ۲۰ اسفند از ساعت ۸ تا ۱۸ پرسش‌ها و مسائل خود در حوزه‌های مختلف اقتصادی مانند مالیات، گمرک، بیمه‌ها، بانک‌ها، اموال تملیکی، بورس و سهام عدالت را در این میز خدمت پیگیری کنند.

صنعت ، معدن و تجارت


مییز خدمت وزارت صنعت ، معدن و تجارت هم با حضور با حضور علی رسولیان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و فرهیدزاده مدیرکل بازرسی این وزارتخانه به عنوان نمایندگان تام الاختیار وزیر امروز پنجشنبه و فردا جمعه فعال است.

شهروندان مازندرانی می توانند برای در میان گذاشتن مسایل و مشکلات یا مطالبشان در حوزه صنعت ، معدن و تجارت به میدان امام خمینی (ره) ساری ، ساختمان سازمان صنعت ، معدن و تجارت مراجعه کنند.

آیت‌الله رییسی در هفدهمین سفر استانی خود قرار است روز جمعه ۲۰ اسفند ماه مهمان مردم مازندران باشد. طبق برنامه‌ریزی انجام شده وزرای مختلف نیز به نمایندگی از رییس‌جمهور در شهرستان‌های سراسر استان حضور خواهند یافت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد