hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > مطالبات مردمی حوزه اقتصاد با برپایی میز ارتباطات وزارت امور اقتصادی و دارایی بررسی می‌شود

مطالبات مردمی حوزه اقتصاد با برپایی میز ارتباطات وزارت امور اقتصادی و دارایی بررسی می‌شود

ایرنا – میز ارتباطات مردمی وزارت امور اقتصادی و دارایی برای پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردم و فعالان اقتصادی مازندران امروز پنجشنبه و فردا جمعه در ساری برپا می‌شود.

به گزارش ایرنا، همزمان با سفر آیت‌الله سید ابراهیم رییسی به مازندران و برپایی میزهای خدمت دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مختلف در مرکز این استان، میز خدمت وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز روزهای پنجشنبه و جمعه در ساختمان سرپرستی بانک ملت برپا می‌شود.

اقشار مختلف مردم، فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و بازرگانان می‌توانند طی دو روز ۱۹ و ۲۰ اسفند از ساعت ۸ تا ۱۸ پرسش‌ها و مسائل خود در حوزه‌های مختلف اقتصادی مانند مالیات، گمرک، بیمه‌ها، بانک‌ها، اموال تملیکی، بورس و سهام عدالت را در این میز خدمت پیگیری کنند.

متقاضیان حضور در این میز خدمت و دیدار با نمایندگان وزیر امور اقتصاد و دارایی و مسئولان اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان در ساعات اعلام شده روزهای پنجشنبه و جمعه به ساری، میدان امام(ره)، ساختمان سرپرستی بانک ملت در مازندران مراجعه کنند.

آیت‌الله رییسی در هفدهمین سفر استانی خود قرار است روز جمعه ۲۰ اسفند ماه مهمان مردم مازندران باشد. طبق برنامه‌ریزی انجام شده وزرای مختلف نیز به نمایندگی از رییس‌جمهور در شهرستان‌های سراسر استان حضور خواهند یافت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد