hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > میز خدمت سازمان حفاظت محیط زیست در ساری برپا می‌شود

میز خدمت سازمان حفاظت محیط زیست در ساری برپا می‌شود

ایرنا – معاون رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور طی دو روز پایانی هفته در میز خدمت این سازمان تقاضاهای زیست محیطی مردم و سمن‌های فعال در حوزه محیط زیست را بررسی می‌کند.

به گزارش ایرنا، میز خدمت سازمان حفاظت محیط زیست همزمان با برپایی میز خدمت سایر دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه‌ها به مناسبت سفر رییس‌جمهور به مازندران، در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

دکتر حسین اکبری معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست کشور به عنوان نماینده تام الاختیار  روزهای ۱۹ و ۲۰ اسفند از ساعت ۸ تا ۱۸ در اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران به پرسش‌ها، تقاضاها و شکایات مردم و فعالان محیط زیستی مازندران پاسخ می‌دهد.

در این دیدار مردمی علاوه بر معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست، مسئولان اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران نیز حضور می‌یابند. شهروندان در صورت داشتن سوال می‌توانند با شماره تلفن ۱۵-۳۳۳۵۸۸۱۳ تماس بگیرند.

آیت‌الله رییسی در هفدهمین سفر استانی خود قرار است روز جمعه ۲۰ اسفند ماه مهمان مردم مازندران باشد. طبق برنامه‌ریزی انجام شده وزرای مختلف نیز به نمایندگی از رییس‌جمهور در شهرستان‌های سراسر استان حضور خواهند یافت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد