hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بلوار امام رضا علیه السلام بردسکن در سال آینده تکمیل میشود

بلوار امام رضا علیه السلام بردسکن در سال آینده تکمیل میشود

شهردار بردسکن در نشست خبری با خبرنگاران برنامه های استقبال از بهار و برنامه‌های کلان شهرداری را در سال ۴۰۱ تشریح کرد.

بردسکن علی رضایی رویدادایران -محمد حسین مدیح شهردار بردسکن گفت: برنامه استقبال از بهار از دی ماه به طور گسترده در سطح شهر به مرحله اجرا در آمده که شامل پروژه های عمرانی،گلکاری،رنگ آمیزی جداول سطح شهر،بازسازی المانهای نوروزی سال گذشته و خرید ده المان جدید برای استقبال از بهار در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه افزود: حدود ۳۰۰۰ متر نقاشی دیواری در سطح شهر اجرا شده است .

شهردار بردسکن در ادامه گفت: جدول گذاری خیابان مقداد به اتمام رسیده است و تا پایان سال آسفالت آن هم اجرا خواهد شد که این خیابان بالغ بر دو هزار تن آسفالت نیاز دارد.

 مدیح  اظهار کرد: خیابان شهید برزین در حال جدول گذاری است و رسیدگی به این خیابان در دستور کار جدی شهرداری می باشد،فضای سبز شهرداری نزدیک بر 200 هزار گل تولید داشته که در سطح شهر و پارک ها  در حال کاشت  می باشد لازم به ذکر است خرید گل  در دوره‌های گذشته هزینه قابل توجهی را متحمل شهرداری می گردد که با برنامه ریزی دقیق در واحد فضای سبز  کاشت و تولید گل در گلخانه شهرداری به مرحله خودکفایی رسیده که این امر  صرفه جویی قابل توجه در هزینه های در بیت المال در بر داشته است .

وی در ادامه افزود: درختان بلوار ورودی شهر که نمای مناسبی هم نداشته بعد از جمع‌آوری اصولی و استاندارد به ضلع شمالی پارک ولی عصر عجل الله منتقل و در آنجا کاشته شده است.

مدیح تاکید داشت: المان میدان مادر توسط بانوان شهر طراحی و مورد تایید شورا قرار گرفته است و در صورتی که پیمانکار تا قبل از پایان سال المان را تحویل دهد این المان برای ایام نوروز پرده برداری خواهد شد.

 شهردار بردسکن بودجه سال آینده را 40میلیارد  تومان اعلام کرد که افزایش 30درصدی  نسبت به سال گذشته داشته است.

وی  مهمترین پروژه های سال آینده را به شرح ذیل اعلام کرد: اتمام پروژه ورودی شهر از میدان  امام رضا علیه السلام به‌ میدان  نماز ،ادامه کف سازی کوچه شهید باهنر ،پیاده رو سازی خیابان فجر غربی و شرقی ،روکش آسفالت بلوار سردار سلیمانی ،و در کنار این پروژه ها پروژه های کوچک دیگر هم در دست اقدام خواهد بود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد