hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > بیش از 2 هزار هکتار زمین شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی به سرمایه گذاران واگذار شد

بیش از 2 هزار هکتار زمین شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی به سرمایه گذاران واگذار شد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی‌ خراسان رضوی گفت : تاکنون 2 هزار و 609 هکتار زمین صنعتی در قالب انعقاد چهار هزار و 940 قرارداد با سرمایه گذاران در شهرکها و نواحی صنعتی استان واگذار شده است.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-"علی بهرامی زاده" در حاشیه نشست هم اندیشی مدیران ستادی و استانی سازمان صنایع کوچک‌ و شهرک‌های صنعتی ایران ، افزود : از مجموع اراضی واگذار شده مزبور تاکنون یکهزار و 510 هکتار زمین مورد بهره برداری قرار گرفته و 2 هزار و 743 واحد صنعتی در آنها راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: برای راه اندازی واحدهای صنعتی مزبور 53 هزار و 941 میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام و برای 77 هزار و 672 نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: از 50 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب استان اراضی 40 شهرک و ناحیه صنعتی در حال واگذاری است که هم اینک 2 هزار و 160 طرح صنعتی فعال در آنها در حال اجرا است و  871 طرح صنعتی نیز غیرفعال است.

بهرامی زاده اضافه کرد: با بهره برداری از این طرحهای صنعتی در یکهزار و 97 هکتار زمین، 130 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری جذب شده و برای 43 هزار و 200 نفر شغل ایجاد می شود.

وی با اشاره به سیاستهای سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در خصوص ایجاد و توسعه واحدهای کارگاهی گفت: در این راستا تاکنون ساخت 301 واحد کارگاهی در شهرکها و نواحی صنعتی استان تکمیل شده و 283 واحد کارگاهی به بهره برداری رسیده است که این کارگاه ها هشت هکتار زمین را به خود اختصاص داده و زمینه ایجاد چهار هزار و 157 شغل را فراهم کرده اند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد