hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > در دومین روز از هفته منابع طبیعی و آبخیزداری کاشت نهال در آسایشگاه جانبازان وتکریم آنها

در دومین روز از هفته منابع طبیعی و آبخیزداری کاشت نهال در آسایشگاه جانبازان وتکریم آنها

در دومین روز از هفته منابع طبیعی و آبخیزداری و ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با حضور در آسایشگاه جانبازان از رشادت های این قشر غیور در دوران هشت سال دفاع مقدس تجلیل کردند.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-در این مراسم فنودی گفت: جانبازان، شهیدان زنده هستند که جان برکف، هشت سال از کشور و آبروی اسلام دفاع کردند و امروز علیرغم تمام مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می کنند همچنان پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.

فنودی افزود :روزی شما برای حفظ کشور از جان مایه گذاشتید و امروز وظیفه ماست تا در سنگرهای مختلف از جمله در سنگر منابع طبیعی با حفظ و احیای آن، ایران قوی بسازیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به پاس رشادت های جانبازان عزیز اقدام به کاشت نهال در محوطه آسایشگاه جانبازان کردند و با اهدای گل از ایشان تجلیل کردند

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد