hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) است

فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) است

استاندار خراسان رضوی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است و باید فعالیت‌های فرهنگی منسجمی توسط دستگاه‌های خراسان رضوی انجام شود.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-یعقوبعلی نظری در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان گفت: فرهنگ عملی ایثار و شهادت باید گسترش یابد و شهدا الگوهای عملی برای نسل جوان هستند.

استاندار خراسان رضوی تبیین دفاع مقدس را تبیین فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: باید فرهنگ شهید و شهادت برای نسل جوان تبیین مبنایی شود تا مورد پذیرش آنها قرارگیرد.

نظری با اشاره به اهداف تشکیل شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: باید تصمیم‌های این شورا عملیاتی و  برنامه‌هایی که در راستای این تصمیات اجرایی می شود همراه با روش‌های جدید و نوآوری باشد و خانواده‌های شهدا از محورهای مهم در این امر هستند.

نماینده عالی دولت تاکید کرد: جلسه شورای مشورتی با حضور مدیران و با هدف انسجام برنامه‌های فرهنگی در طول سال برگزار شود و همه مسئولان در این امر مهم اهتمام ورزند.

استاندار خراسان رضوی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص) است و باید فعالیت‌های فرهنگی منسجمی توسط دستگاه‌های خراسان رضوی انجام شود.

همچنین طی حکمی که از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خطاب به استاندار خراسان رضوی صادر شد، در این نشست به یعقوبعلی نظری به عنوان رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان اعطا شد.

در این جلسه که مدیرکل بنیاد خراسان رضوی و تنی چند از مدیران دستگاه‌های اجرایی حضور داشتند برنامه‌های فرهنگی هفته ایثار و شهادت تشریح شد.

جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خراسان رضوی با هدف تبین سیاست گذاری‌های کلان در راستای خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران و بزرگداشت روز شهدا و روز جانباز در سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد.

گفتنی است؛ سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده 17 هزار و ۳۲۱ شهید، 50 هزار و  395 جانباز و سه هزار و 392 آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد