hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ارائه خدمات شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی از سال آینده الکترونیکی میشود

ارائه خدمات شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی از سال آینده الکترونیکی میشود

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: ارایه الکترونیکی بخشی از خدمات این شرکت در شهرکها و نواحی صنعتی استان به متقاضیان سرمایه گذاری در بستر وب از ۱۵ اسفندماه به صورت آزمایشی و از سال آینده به صورت دائمی آغاز می شود.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-علی بهرامی زاده  در نشست شورای معاونین و مدیران شرکت با تاکید بر بستر سازی دولت الکترونیک و راه اندازی درگاه ملی صدور مجوزها افزود : الکترونیکی شدن ارائه برخی از خدمات در شهرکهای صنعتی در راستای سیاستهای وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران مبنی بر شفاف سازی فرآیندها و جلوگیری از مراجعه حضوری سرمایه گذاران به شرکتها انجام گرفته است.

وی بیان کرد: در این راستا کلیه فرآیندهای مرتبط با انتخاب قطعات زمین در شهرکها و نواحی صنعتی، بارگذاری مدارک و مجوزهای مربوطه، ارسال فرم محاسبه قیمت و واریز وجه به صورت کاملا الکترونیکی انجام می شود.

وی اظهار داشت: در این طرح مراحل انتخاب و واگذاری قطعات زمین و شرایط مربوط به آن در قالب واریز وجه به صورت نقد و اقساط طبق جدولی انجام می شود که از ابتدای سال ۱۴۰۱ در اختیار متقاضیان سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی قرار می گیرد تا آنان بتوانند زمان و نحوه پرداخت وجه را تعیین نمایند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: در جداول مزبور شرایط واگذاری هر قطعه به سرمایه گذاران براساس مساحت آن از هزار تا سه هزار مترمربع و از سه تا پنج هزار مترمربع مشخص شده است و همه مسیر ثبت نام و واریز وجه و بارگذاری مدارک در سامانه مربوطه به آدرس eservice.isipo.ir به صورت مرحله به مرحله و الکترونیکی انجام می شود.

بهرامی زاده افزود: اولویت دریافت زمین با کسانی خواهد بود که زودتر وارد سامانه شده و مراحل ثبت نام را طی کرده باشند، در فرآیند جدید شرکت شهرکهای صنعتی نمی تواند هیچ دخل و تصرفی در نحوه واگذاری قطعات به سرمایه گذاران داشته باشد و تمامی مراحل توسط خود متقاضیان انجام می گیرد.

وی اظهار داشت: برنامه سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در راستای کوتاه کردن فرآیندها و صرفه جویی در وقت ارباب رجوع، الکترونیکی کردن سایر خدمات مانند انشعابات و نقل و انتقال ها است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد