hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی به ۴۳۰ درخواست مردمی پاسخ داد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی به ۴۳۰ درخواست مردمی پاسخ داد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون طی ملاقات های مردمی در این شرکت به تقاضاهای ۴۳۰ نفر به صورت حضوری پاسخ داده و مشکلات آنان پیگیری شده است.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-علی بهرامی زاده افزود: این ملاقاتهای مردمی در روز های دوشنبه هر هفته از ساعت ۸ الی ۱۲  انجام گرفته است و اغلب مشکلات مطرح شده در این دیدارها به معاونین مربوطه ارجاع و رفع شده است.

وی بیان کرد: درخواست انشعاب آب و برق و گاز در شهرکها و نواحی صنعتی استان، تخصیص زمین به صنعتگران، مشکلات زیرساختی، تولید و صادرات و بسیاری از موارد مربوط به توسعه صنعتی و تولید از جمله مواردی بوده که در ملاقاتهای مردمی این شرکت مطرح و مورد پیگیری قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی همچنین به رسیدگی به مطالبات مردمی از طریق سامانه سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت) در استانداری طی دو مقطع زمانی در سال جاری اشاره و بیان کرد: در دو مرتبه حضور در سامانه سامد به ۱۰ مورد تماس مردمی در نوبت اول و به ۲۰ مورد تماس در نوبت دوم به درخواستها پاسخ داده شد.

وی اظهار داشت: در مدت دو ساعت حضور در سامانه سامد و از طریق ارتباط برخط با مردم، به تماس های آنان پاسخ و قول مساعدت برای رفع مشکلات و پیگیری درخواستهایشان داده شد، همچنین مشاوره لازم به متقاضیان سرمایه گذاری در شهرکهای صنعتی استان ارایه گردید.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: در این تماس های مردمی درخواستهایی از جمله تامین انشعابهای برق و گاز و اب در شهرکها و نواحی صنعتی، تخصیص زمین به متقاضیان اجرای طرح توسعه در شهرکهای صنعتی، مساعدت شرکت در زمینه پرداخت هزینه جریمه ساخت و ساز، مشکلات زیست محیطی توسط تماس گیرندگان مطرح گردید.

ساکنان استان خراسان رضوی می‌توانند از طریق سامانه "سامد" با شماره گیری تلفن ۱۱۱ مشکلات خود را با مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی در میان بگذارند که طبق هماهنگی‌های انجام شده هر هفته چند مدیر دستگاه اجرایی استان در استانداری خراسان رضوی حاضر شده و از طریق سامانه الکترونیکی "سامد" به صورت برخط به تماس‌های مردمی پاسخ می‌دهند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد