hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تقاضای ایجاد ۱۰  شهرک صنعتی غیردولتی در خراسان رضوی در سالجاری تعیین تکلیف شد.

تقاضای ایجاد ۱۰  شهرک صنعتی غیردولتی در خراسان رضوی در سالجاری تعیین تکلیف شد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون ۱۰ تقاضا از سوی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ایجاد شهرک صنعتی غیردولتی در استان در مرحله بررسی و اخذ استعلام‌ها قرار گرفت و که طی جلسات کارگروه تعیین تکلیف شد.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-علی بهرامی‌زاده در حاشیه یکی از نشستهای آموزشی و توجیهی با هیات موسس شهرکهای صنعتی غیردولتی افزود : دلیل طولانی شدن صدور مجوز برای ایجاد این شهرکها، دریافت پاسخ استعلام‌ها از دستگاههای اجرایی مربوطه و تایید کارگروه امور زیربنایی و در نهایت شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان است. 

وی ادامه داد: طبق قانون، صدور مجوز برای شهرکهای صنعتی غیردولتی در قالب دو چک لیست انجام می گیرد که بر اساس آن در مرحله نخست باید زمین تحت مالکیت فرد متقاضی قرار داشته باشد و در این صورت مرحله دریافت پاسخ استعلامها از دستگاههای اجرایی مربوطه قابل اجرا خواهد بود. 

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت: پاسخ استعلامها مربوط به دستگاههای اجرایی از قبیل اداره کل حفاظت محیط زیست، اداره کل راه و شهرسازی، شرکتهای آب، برق و گاز و اداره امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی می‌باشد تا زمینی که قرار است شهرک صنعتی در آن ایجاد شود، هیچ مشکلی در ارتباط با محیط زیست، زیرساختها و دیگر کاربری ها نداشته باشد. 

وی افزود: پس از اینکه پاسخ مثبت استعلامها از سوی همه دستگاه های اجرایی دریافت شد، در صورتی که کارگروه امور زیربنایی و سپس شورای برنامه ریزی و توسعه استان تاییدیه نهایی را برای تقاضای ایجاد شهرک صنعتی غیردولتی صادر کرد، موضوع در هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان مصوب و جواز تاسیس و پروانه بهره برداری برای آن صادر می شود. 

بهرامی زاده ادامه داد: برای تسهیل در صدور مجوزهای مربوط به شهرکهای صنعتی غیردولتی، حسب دستور استاندار، کمیته ای در شرکت شهرکهای صنعتی استان تشکیل و نشستهای آموزشی و توجیهی با هیات موسس شهرکهای صنعتی غیردولتی مورد تقاضا در استان برگزار شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد