hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ظرفیت‌های خوزستان در سطح کشور معرفی شود

ظرفیت‌های خوزستان در سطح کشور معرفی شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه پتانسیل های واقعی خوزستان باید در سطح کشور اطلاع رسانی شود، گفت: در تلاش هستیم‌ تا نشاط اجتماعی را در ایام عید نوروز داشته باشیم.

آقارضا فتوحی در نشست برنامه ریزی برای عید نوروز که امروز ۸ اسفندماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امروز با حضور اعضای کارگروه ستاد سفر ایام‌ نوروز، جلسه ای برگزار و در دستگاه هایی اجرایی در خصوص موارد موردنظر بحث و برنامه ریزی شد.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا، وی افزود: با کمک دستگاه های اجرایی استان در تلاش هستیم‌ تا نشاط اجتماعی را در ایام عید نوروز داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: برنامه ریزی های انجام شده به این شکل است که علاوه بر برگزاری نمایشگاه های تولیدات استان، تولیدات عشایر و همچنین سنت های قدیمی مردم و میراث اقوام را به نمایش بگذاریم.

فتوحی عنوان کرد: در این زمینه به دنبال آن هستیم تا با برگزاری نمایشگاه هایی در ایام عید نوروز نشاط واقعی را به جامعه تزریق کنیم.

وی افزود: همجنین به دنبال ایجاد یادمان هایی از شهدا و ایثارگران در مناطق مختلف هستیم تا بتوانیم استان را به افرادی که به خوزستان سفر می‌کنند معرفی کنیم و پتانسیل های واقعی استان را اطلاع رسانی کنیم.

فتوحی با بیان اینکه پتانسیل های واقعی خوزستان باید در سطح کشور اطلاع رسانی شود، گفت: مزیت ها و پتانسیل های موجود در استان، آینده اقتصاد خوزستان را رونق می دهد و باید این ظرفیت ها را به خوبی معرفی کرد.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد