hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > اقتصاد > گوشت قرمز کیلویی ۱۰۰ تا ۱۵۵ هزار تومان عرضه می‌شود

گوشت قرمز کیلویی ۱۰۰ تا ۱۵۵ هزار تومان عرضه می‌شود

رئیس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان با اشاره به استقبال کمتر خریداران، نسبت به سال گذشته گفت: توقف صادرات دام زنده بر بازار گوشت تاثیر مثبتی داشته است.

اصغر پورباطنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از زمانی که صادرات دام زنده متوقف شد، قیمت گوشت هم ثابت مانده است زیرا قبل از آن در حال افزایش بود ولی اکنون در همان قیمت باقی مانده است. فعلاً گوشت قرمز بسته به درجه آن از کیلویی ۱۰۰ تا ۱۵۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که دلیل گرانی گوشت قرمز در چند ماه اخیر چه بوده است؟ گفت: در اوایل سال، کشتار زیادی انجام گرفت. همان زمان هم نسبت به گرانی گوشت در چند ماه بعد، هشدار داده شد و در ماه‌های اخیر هم به دلیل کمبود دام و البته سرما و تلفات دام‌ها، قیمت‌ها گران شد.

رئیس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان گفت: در کل قیمت گوشت قرمز به عرضه و تقاضای دام بستگی دارد. هرچقدر میزان عرضه دام بیشتر باشد و بیشتر به دست فروشنده برسد به همان میزان هم قیمت‌ها تعدیل می‌شود.

پورباطنی در مورد آینده قیمتی گوشت قرمز خاطرنشان کرد: هیچ نرخی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد چون قیمت آن وابسته به میزان دام زنده است و مشخص هم نیست که تا چه زمانی صادرات دام متوقف باشد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد