hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کاهش رسوب کالا در بندر امام نسبت به سال گذشته

کاهش رسوب کالا در بندر امام نسبت به سال گذشته

استاندار خوزستان گفت: در روزهای نخست تشکیل دولت در حدود چهار میلیون تن رسوب کالا در بندر امام خمینی (ره) داشتیم که در حال حاضر به رغم افزایش وارادات نسبت به سال قبل به حدود ۲ میلیون و یکصد هزار تن کالا رسیده است.

صادق خلیلیان، استاندار خوزستان در حاشیه سفر سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی بر اهتمام دولت نسبت به تسریع در تخلیه کالاهای اساسی تاکید کرد.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا، وی سفر وزیر اقتصاد به خوزستان را در ابعاد مختلف دارای اهمیت عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه ۷۰ درصد کالاهای اساسی در جهت تامین نیاز کشور از استان خوزستان وارد می‌شود تسریع تخلیه کالاهای اساسی یک موضوع بسیار مهم است که خوشبختانه این اقدام صورت گرفته است.

استاندار خوزستان افزود: در روزهای نخست تشکیل دولت در حدود چهار میلیون رسوب کالا در بندر امام خمینی (ره) داشتیم که در حال حاضر به رغم افزایش وارادات نسبت به سال قبل به حدود ۲ میلیون و یکصد هزار تن کالا رسیده است  و این امر نشان دهنده اهتمام ویژه دولت برای تامین نیازهای کشور است .

خلیلیان با اشاره به حق آلایندگی استان بیان کرد: شرکت‌ها و صنایعی که در استان خوزستان استقرار دارند باید مسئولیت‌های اجتماعی خود را به نحو مطلوب انجام دهند تا به توسعه استان خوزستان کمک کنند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد