hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > واگذاری پالایشگاه آبادان به بخش خصوصی منتفی است

واگذاری پالایشگاه آبادان به بخش خصوصی منتفی است

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث خصوصی سازی و واگذاری پالایشگاه آبادان منتفی است. همچنین در بودجه ۱۴۰۱ مقرر شد که ۵۰ درصد از مازاد فروش محصولات این پالایشگاه، صرف هزینه ادامه فاز ۲ این پالایشگاه شود.

سید کریم حسینی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در دو روز گذشته از طرف یکی از نمایندگان مجلس بحث انجام روند واگذاری پالایشگاه آبادان بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی پیشنهاد و همچنین بحث مازاد فروش محصولات پالایشگاه و اختصاص این مبلغ برای ساخت و ادامه فاز ۲ این پالایشگاه مصوب شد.

وی با اشاره به اینکه بحث خصوصی‌سازی و واگذاری پالایشگاه آبادان منتفی است، افزود: با پیشنهاد واگذاری پالایشگاه مخالفت شد و با پیگیری نماینده مردم آبادان و در کنار آن نمایندگان خوزستان، این پیشنهاد رای نیاورد. همچنین در بودجه ۱۴۰۱ مقرر شد که ۵۰ درصد از مازاد فروش محصولات این پالایشگاه صرف اجرای فاز ۲ این پالایشگاه شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دلیل مخالفت نمایندگان خوزستان برای بحث خصوصی سازی و واگذاری این پالایشگاه به بخش خصوصی گفت: تجربه خوبی را از واگذاری در بخش خصوصی نداریم و نداشته‌ایم. با توجه به فرسودگی و شرایطی که این پالایشگاه دارد، نیاز به بازسازی و توسعه آن وجود دارد و باید در بحث توسعه این پالایشگاه تلاش کنیم.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد