hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بستری ۳۵۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی

بستری ۳۵۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم‌ پزشکی مشهد گفت: طی یک روز گذشته، ۳۵۳ بیمار جدید مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد پهلوان کاشی اظهار کرد: طی یک روز گذشته، ۳۵۳ بیمار جدید مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی بستری شدند و که از این تعداد ۲۵۲ نفر در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه قرار دارند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه روند بستری بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا در استان خراسان رضوی همچنان افزایشی است، افزود: در حال حاضر یک هزار و ۱۲۴ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۸۲۲ بیمار در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

وی با بیان اینک‌ه بیش از ۲۳ درصد از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند تصریح کرد: د ر حال حاضر ۲۶۱ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه استان بستری هستند که ۱۹۲ بیمار از این تعداد در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

پهلوان با بیان اینکه طی یک روز گذشته یک هزار و ۷۴۶ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به صورت سرپایی به بیمارستان‌ها و مراکز جامع سلامت منتخب مراجعه داشتند از عموم مردم خواست در صورت بروز علائم شبیه به سرماخوردگی، ضمن تماس با سامانه ۱۹۱ و دریافت راهنمایی‌های لازم، به نزدیک‌ترین مرکز درمانی سطح یک و دو مراجعه کنند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه همکاری مردم نقش مؤثری در کنترل موج‌های کرونا دارد، اظهار کرد: تکمیل واکسیناسیون، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در دورهمی‌ها و حفظ فاصله اجتماعی مهمترین راهکار در پیشگیری از بیماری کرونا محسوب می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد